וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס חוגגת: חצי מיליון היברידיות נמכרו

מותג היוקרה של טויוטה רושם השבוע הישג מרשים, כשמציין את מכונית ה-500 אלף ההיברידית שנמכרה מאז אימץ את הטכנולוגיה באמצע העשור הקודם

ההשקעה המסיבית של טויוטה בענף ההיברידי מניבה הישגים חסרי תקדים, הן בקבוצה העממית והן עבור מותג היוקרה שלה, לקסוס (1989). אחרי שהיצרנית היפנית הגדולה בעולם חצתה מכירות של 3 מיליון כלי-רכב היברידים השנה הודות לפריוס, לקסוס חוגגת מכירת חצי מיליון מכוניות משנת 2005.

שורשיה ההיברידים של לקסוס החלו בחזקת רכב הפנאי שלה, ה-RX400 ההיברידי לפני כשבע שנים. בשנה הראשונה להשקתו, נדמה היה שהכנסותיו תהיינה קטנות לאחר שהחברה מסרה רק 26 אלף עותקים, אולם בהשוואה לנפח המכירות היום שעומד על 130 אלף בשנה, אין ספק שהתחזיות המעט קודורות התבדו לחלוטין.

ה-RX הוא גם הרכב ההיברידי הפופולארי ביותר של המותג, כשלזכותו קרוב ל-259 אלף מכירות בשנה, אם כי הדגם הקומפקטי והקטן ביותר לו מנוע כלאיים, ה-ct200h, מדביק את הפער עם סך מכירות גדול, המסתכם בהיקף מסירות של 122 אלף מכוניות. המכונית השלישית בסדר גודלה בעוגת המכירות היא ה-HS250 סדאן, שאינה נמכרת בארץ ושיצורה עומד להפסק, וזו סיימה עם 56 אלף מכירות בשנה.

בסדרת הסאלון מככבות ה-GS וה-LS, ואלה מדורגות במרכז כאשר שתיהן עם כ-30 אלף מסירות ביחד בשנת 2012. אחריהן ברשימה ה-ES הוותיקה עם 8,000 יחידות.

לדברי לקסוס, אחת מכל ארבע מכוניות חדשות שנמכרות מצוידת במנוע היברידי, כך שרף מיליון המכוניות יגיע מהר יותר משבע שנים ארוכות והחגיגה הבאה כבר בפתח.

לקסוס RX450 הייבריד במבחן דרכים
עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully