וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי מולטיסטרדה החדש בישראל

26.12.2012 / 8:16

המולטיסטרדה החדש יציע מנוע משופר, עיצוב מעודכן, מתלים אלקטרוניים ועוד. המחיר החל מ-153 אלף ועד 204 אלף שקל

ליגל, יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל, משיקה את הדור השני והחדש של המולטיסטרדה בישראל. המולטיסטרדה הנו אופנוע רב משימתי של יצרנית הפרימיום מאיטליה והוא מגיע לאחר שעבר עדכון נרחב, שלוש שנים לאחר שהחל ייצורו. בזמן זה נמכרו למעלה מ-21 אלף יחידות בעולם ומעט יותר מ-50 יחידות בישראל.

המולטיסטרדה של שנת 2013 מקבל שלל עדכונים: מנוע הטסטה-סטרטה 11 מקבל ראש מנוע חדש עם מערכת הצתה כפולה ושיפור בזרימת האוויר, אשר מייצרים 150 כ"ס (זהה לדור היוצר) ו-12.7 קג"מ (0.7 קג"מ יותר מבדור הקודם) ב-7,500 סל"ד. שדרוג זה גם תרם לירידה בשיעור של 10 אחוזים בצריכת הדלק.

4 גרסאות אבזור ורמות מחירים

בדור החדש, יוצא המולטיסטרדה ב-4 גרסאות במקום 3 עד כה ואלה תחלנה בגרסת הבסיס שתכלול בולם זקס מאחור, מזלג מרזוקי מלפנים, מצמד מחליק, מחשב דרך, 4 מצבי רכיבה אלקטרוניים, בקרת אחיזה ומערכת ABS חדשנית (M9) המאפשרת שלושה מצבי בלימה שונים בהתאם לצורך - ABS מופעל על שני הגלגלים, רק על הקדמי ובלימה משולבת ממנוף הבלימה הקדמי. מחירה של זו יעמוד על 153 אלף שקל.

מעליה נמצאת גרסת ה-S וזו תעניק כבר מתלים אדפטיביים למחצה עם בולמי זקס מבוקרי מחשב. אלה מסוגלים לשנות את השיכוך בהתאם למצבי הרכביה וגם לבצע שינויים אוטומטיים בהתאם לאופי הרכיבה והדרך. גרסה זו תוסיף גם זוג ארגזי צד בנפח 58 ליטר, מעמד מרכזי וחימום לידיות. המחיר, 178 אלף שקל.

הרמה השלישית נקראת גרנד טוריסימו - זו גרסת תיור מקצועית יותר שמציעה ומוסיפה מזוודות צד בנפח 73 ליטר, ארגז עליון בנפח 48 ליטר עם משענת, מושב קומפורט, מגן מנוע, משקף חזית גדול יותר ופנסי ערפל. מחירה, 195 אלף שקל.

בקצה ההיצע, נמצאת גרסת ה'פייקס-פיק' הקרויה על שם המירוץ המפורסם בו ניצחה דוקאטי בשנה האחרונה. גרסה זו כוללת מלבד סכמת צביעה שונה, גם חלקי קרבון רבים, חישוקי מרצ'סיני פורג' הקלים מאלו הסטנדרטיים בשני קילוגרמים, זוג משקפי חזית (אחד קרבון ושני גדול כשל גרסת הגרנד טוריסימו), 2 מערכות פליטה (סטנדרטית ושניה של טרמיניוני קרבון) ומסירה מהרשימה את החימום לידיות ואת מזוודות הצד. מחירה של זו עומד על 204 אלף שקל.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully