וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת: הונדה S2000 חדשה

הונדה תציג קונספט המאותת על שובה של מכונית הספורט S2000 במסגרת תערוכת טוקיו בעוד כמה חודשים. האם הפעם תקבל דרך פנויה לחזור לשורות המותג?

האם הונדה S2000 חוזרת בעיבוד מחודש? שלוש שנים לאחר שפסק ייצורה שבה מכונית הספורט היפנית לככב בכותרות כלי-התקשורת בארה"ב, לאחר שנודע כי טוקיו תארח במסגרת תערוכת המכוניות בעיר גרסת קונספט לרודסטר המיתולוגית והפופולארית.

הונדה תחשוף בטוקיו כמה כלי-רכב רעיוניים, חלקם יגיעו לייצור ואחרים דגמי ראווה, אך היא דיווחה לאחרונה שמכונית בשם הונדה 'מודלו קליימקס' תקבל בכורה רשמית ועשויה לבשר על החייאתה של ה-S2000.

מבחינה וויזואלית, כך מספרת הונדה, זהה הקונספט לגרסת הייצור האחרונה של ה-S2000, אולם בתוך כך נעשו חידושים חיצוניים ופנימיים הרומזים על השקעה ניכרת בדגם זה כדי לדרגו בקבוצת הספורטיביות כבר בשנה החדשה שתחל השבוע.

לפני ארבע שנים, כשהונדה החלה במלאכה המורכבת להכשיר יורשת רשמית ל-S2000, נגנזו התכניות מפאת המשבר הכלכלי שפקד את התעשייה. אולם, לאור התאוששות השווקים והחדרת מכוניות ספורט בעלות הנעה אחורית (כמו ב-S2000 כאמור) ביניהן סובארו BRZ, טויוטה GT86 התאומה לה וכן יונדאי ג'נסיס ודומותיה, החברה היפנית שוקלת בימים אלה כיצד ניתן יהיה לקדם את המיזם ולהוציא את המכונית לכבישים כבר במהלך 2013.

הונדה S2000 יוצרה במשך 10 שנים (1999-2009) ופותחה לרגל חגיגות היובל לחברת המכוניות היפנית. בחזיתה שכן מנוע 2.0 ל' לו 240 כ"ס בשידוך לתיבת ששה הילוכים ידנית. את התאוצה ל-100 קמ"ש, סיימה בפרק זמן של 6.1 שניות. היקף מכירותיה מסביב לעולם הסתכם ב-112 אלף עותקים, כאשר כמה עשרות יחידות בודדות נמכרו גם בישראל (במחירים גבוהים). גם כיום, בשוק המשומשות, מאוזכרת כאחת ממכוניות הספורט הטובות ביותר בעולם.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully