וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס מסרה רק 5 מכוניות בדצמבר

דובי בן גדליהו

2.1.2013 / 10:21

נמשכות הצרות. לחברה יש מלאי של מאות מכוניות בנמל שחלקן מתקרבות לגיל של כ-12 חודשים, מה שיאלץ אותה לבצע רישוי עצמי ולספוג הורדת ערך

הצרות של בטר פלייס נמשכות. מנתונים ראשוניים עולה כי בחודש דצמבר מסרה יצרנית המכונית החשמלית שנמנית עם קבוצת החברה לישראל 5 מכוניות חשמליות בלבד - כך נודע ל"גלובס". מדובר בנתון החודשי הנמוך ביותר של החברה מאז החלה לשווק את המכוניות בישראל.

עוד נודע ל"גלובס", כי לחברה יש מלאי של מאות מכוניות בנמל שחלקן מתקרבות לגיל של כ-12 חודשים, מה שיאלץ את החברה לבצע רישוי עצמי ולספוג הורדת ערך של המכוניות.

לאחרונה הציגה החברה הצעות מכירה חדשות לחברות הליסינג במסגרת הארגון מחדש, אבל לא ברור אם המהלך יניב תוצאות.

בחודש נובמבר בטר פלייס מסרה רק 23 מכוניות - הנתון הנמוך ביותר דאז מאז החל השיווק המלא השנה. "גלובס" חשף בחודש שעבר כי חברות הליסינג הגדולות, שחתומות על הסכמי שיתוף פעולה עם החברה, עדיין מקפיאות הזמנות מבטר פלייס, כולל הזמנות של לקוחות מוסדיים שכבר הזמינו כלי רכב. זאת עד להתבהרות התמונה העסקית בחברה ו/או קבלת ערבויות פיננסיות מספקות לעמידה בהתחייבות לרכוש מכוניות שיחזרו לחברות הליסינג.

בטר פלייס מיישמת בחודשים האחרונים תוכנית התייעלות וצמצומים במסגרתה סיימו תפקידם מאות עובדים בחברה. גם מספר משקיעים אסטרטגיים של החברה מחו"ל, ובהן קרנות הון סיכון, פנו בתקופה האחרונה לחברה בבקשה לקבלת הבהרות לגבי המשך דרכה.

החברה צמצמה ברבעון השלישי את ההפסד ל-12 מיליון דולר לעומת 17 מיליון דולר הפסד ברבעון המקביל אשתקד - אבל זאת עוד לפני הזעזועים של החודשים האחרונים ובינהם הדחתו של מייסד החברה שי אגסי, החלפת המנכ"ל ותוכנית ההתייעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully