וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנטלי המהירה בעולם, בלי חלק עליון

בנטלי משחררת פרטים אודות הגרסה החזקה ביותר של הקבריולה המפוארת GT ספיד קונברטיבל. עם 616 כ"ס ו-325 קמ"ש אין לה תחרות על הכביש

בנטלי GT ספיד קונברטיבל, הגרסה הפתוחה של מכונית הספורט המפוארת והאצילית, היא גם המהדורה המהירה ביותר בעולם למכונית עם ארבעה מושבים וללא קורת גג (או תקרה מתקפלת), עם נתון מוכרז של 325 קמ"ש. המותג הבריטי (בבעלות גרמנית, פולקסווגן) מוודא מידי כמה שנים לחזק אותה כאשר תערוכת דטרויט תחנוך אותה בין כתליה כבר בסוף החודש. ז'נבה בחודש מרס, תהיה התחנה הבאה שלה.

אז מה מונח מול עיניו של הנהג האמיד? ובכן, הבנטלי GT ספיד מצוידת במנוע בנזין טורבו כפול בנפח 6 ליטרים עם 616 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ו-80.9 קג"מ ב-2,000 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים תוצרת ZF עם שמונה יחסי העברה (קוויקשיפט להעברה תחרותית ומהירה מאוד) השולחת את העוצמה לגלגלים השמנים מאחור.

המספרים של היצרן הבריטי, מעידים על שורה של ביצועים סופר מרשימים. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסיים בתוך פרק זמן של 4.4 שניות, ל-160 קמ"ש ב-9.7 שניות, ועד מהירות מרבית של 325 קמ"ש וישנם דיווחים על 330 קמ"ש בחלק מהניסויים.

גם צריכת הדלק אגב, למרות זללן הבנזין שהיא מאכלסת בחזית מקבלת מידה של התייחסות נוכח השיפורים במנוע, כאשר הממוצע עומד על כ-6.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ו-4.4 ק"מ לליטר בעיר. היא גם לא בדיוק פופולארית בקרב ארגוני איכות הסביבה נוכח 347 הגק"מ שהיא פולטת לאוויר.

העיצוב החיצוני שלה נותר כפי שהוא בדגמים הקודמים, אולם הגג עשוי כעת ארבע שכבות וכולל מיגון רוח אחורי ומפזרי חום מסיביים מאחרי הראשים, כך שניתן יהיה לעשות בה שימוש בכל ימות השנה.

בתא הנוסעים, בנטלי מארגנת האווירה המלכותית לפי ערכת 'מולינר', וזו מאבזרת את הקבינה בדיפוני 'דארק טיטניום' (על פי קיטים בהזמנה אישית), לוח מחוונים בהשראת מכוניות המירוץ הקלאסיות משנות ה-20, מערכת שמע איכותית כולל התקנת 15 ג'יגה של אחסון וחיבור אל רמקולים בטכנולוגיית BMR - הפרדה בין אלמנטים לחיזוק הצלילים (בכל זאת גג פתוח) ועוד הרבה תכונות יוקרתיות.

בנטלי תשווק את ה-GT ספיד קונברטיבל באירופה בקיץ הקרוב אחרי תערוכת ז'נבה. מחירה צפוי לעמוד על כ-200 אלף יורו (מיליון שקלים לפני מס) כשתצא לכבישים.

עוד הרבה על בנטלי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully