וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: קיה ריו סדאן ידנית, ב-90 אלף שקלים

היבואנית מחזקת את היצע הדגמים עם הגעתה של קיו ריו סדאן העממית עם מנוע בנזין 1.4 ל' ותיבת הילוכים ידנית. המחיר, החל מ-90 אלף שקלים

טלקאר, יבואנית דגמי קיה לישראל, תחל בשיווקה של גרסה חדשה של הריו בארץ: ריו סדאן ידנית. המכונית המשפחתית, לה גם גרסה נוספת וקומפקטית בישראל, מצוידת במנוע בנזין אטמוספרי 1.4 ל' בחיבור אל תיבת ששה הילוכים ידנית. גרסה זו תתחרה למעשה באחות יונדאי i25 (ובעתיד מול גרסאות מוזלות של סיטרואן סי אליזה ופיג'ו 301).

מנוע ה-1.4 ל' של הריו סדאן משרת את הדגמים בארץ, וזה מפיק 109 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-13.9 קג"מ החל מ-4,200 סל"ד. באמצעות תיבת הילוכים ידנית כאמור, הוא יאיץ את המשפחתית הקוריאנית ל-100 קמ"ש ב-11 שניות ועד למהירות מרבית של 183 קמ"ש. על פי היצרן, צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

מידותיה של הריו זהות כמעט לחלוטין לאלה של התאומה מבית יונדאי, כאשר האורך הינו 4.37, רוחבה 1.71 מ' ובסיס הגלגלים 2.57 מ'. נפח תא המטען, מציע כ-460 ל' לנשיאת ציוד.

רמת המפרט של ריו סדאן כוללת כסטנדרט מזגן, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, כניסות AUX ו-USB, תאורת יום אוטומטית, שש כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה.

לדברי גדי שניידר, מנהל הפיתוח העסקי בחברה, המכונית תתברג היטב בקבוצה זו: "תג המחיר במקרה זה הינו תחרותי במיוחד ביחס לקטגוריה ובשילוב שבע שנות אחריות אנו סבורים שלקוחות רבים ימצאו בריו סדאן הידנית החדשה את מבוקשם". עוד מציינים בקיה כי עד כה, נמכרו כ-4,000 מדגמי הריו החדשה מאז שיווקה אשתקד.

מחירה של הריו סדאן בישראל יעמוד על 90 אלף שקלים, נמוך בכ-17 אחוזים מהדגם האוטומטי.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully