וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס E קלאס וקבריולה נחשפות

דיימלר תחשוף בתערוכת דטרויט את ה-E קלאס החדשה בגרסאות קבריולה וקופה עם חמישה מנועים והספקים של 400 כ"ס במהדורות בכירות. אלינו תגענה במחצית השנייה של השנה

באופן מסורתי מקדמת מרצדס את השקת ה-E קלאס החדשה עם שתי המכוניות המסוגננות במרכבי קופה וקבריולה שמוצגות מעט אחרי כן. אלא שהשנה, אחרי מתיחת פנים גדולה מאז הצגת הדור ב-2009, החברה הגרמנית מבצעת שינויים יותר משמעותיים בעיצוב החיצוני כדי להפריד בצורה ברורה יותר בין הדגמים.

הבולט ביותר בשתי המכוניות הוא החלק הקדמי, שלראשונה מוותר על יחידות ריבועיות קלאסיות ששירתו את הדגמים מאז ימי ה-CLK בשנות ה-90. הקו החדש מאמץ פגושים שונים, גריל דחוס יותר ובתי תאורה שקיבלו השראה הן ממרצדס SLS ואפילו מקבוצת המשאיות של המותג. מי מהן יפה יותר? זו כבר שאלה עבור הברנש האמיד שיעמוד מולן באולם המכירות.

כמו בדגמים הקודמים, שתי המכוניות משקפות העתק ישיר של המערכות הקיימות בסטיישן ובסדאן, אולם כוללות תוספות ייחודיות בשם האופנה והחשיפה לרוחות עזות באוויר הפתוח למי שמעדיף קבריולה.

בגרסת הקבריולה, למשל, מרצדס ממשיכה לפתח את מערכת 'איירקאפ' המפחיתה את מערבולת הרוח לתא הנוסעים על ידי שימוש במסיט אוטומטי שנשלף במהירות של 50 קמ"ש ומאוחסן חזרה בהאטה מתחת ל-18 קמ"ש. אופציה בדגם זה, תהיה מפזרי חום לכל ארבעה היושבים ברכב ממשענת העורף.

בקו המנועים תהיינה שתי יחידות בנזין ושלוש לוגמות סולר. בגרסאות הבנזין מרצדס תשווק אותה בתחילת הדרך בדגמי 200 ו-250 ובגרסאות דיזל תהיינה אלה ה-220, 250 וה-350 מסדרת בלו-טק. בשלב השני, תופענה מכוניות חזקות יותר עם הספקים של למעלה מ-400 כ"ס, ובשידוך לתיבות 7 ג'י טרוניק אוטומטיות או ששה הילוכים ידניות ומנגנוני 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת). בגרסת הקופה, תהיה אף אפשרות להנעה כפולה לכל הגלגלים בטכנולוגיית '4 מאטיק'.

בקרות הבטיחות המתקדמות של השתיים מבוססות על התקני 'פרי-סייף' (קדם תאונה) עם תמיכה חכמה של בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית במהירות עירונית, תאורה אדפטיבית מונעת סינוור וצג מרכזי גדול עם ראייה לאחור ולפנים וזיהו עצמים כמו הולכי רגל ורוכבי אופניים.

המכוניות תחשפנה לראשונה בסוף החודש בתערוכת דטרויט, לאחר מכן תשלחנה לאירופה במרץ (תערוכת ז'נבה) ולישראל תגענה במחצית השנייה של השנה, כך מסרה היבואנית לישראל 'כלמוביל'. המחירים טרם נקבעו.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully