וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: שבעה הרוגים

שבעה בני אדם נהרגו השבוע בכבישי ישראל בשש תאונות דרכים קטלניות. שנת 2013 נפתחת עם שני הרוגים

בשבוע האחרון של שנת 2012 ותחילת השנה האזרחית החדשה (30/12/5/1/13), נהרגו בכבישי ישראל שבעה בני-אדם בשש תאונות דרכים קטלניות, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח שמפרסמת הרשות 'הלאומית לבטיחות בדרכים'.

ב-30 בחודש בשעות הלילה המאוחרות, פגעה מונית בהולך רגל בשנות ה-30 לחייו ברחוב אלנבי וגרמה למותו. בצהרי היום אירעה תאונה על כביש 232 בצומת ברור-חיל ליד שדרות בה היו מעורבים רכב פרטי ומשאית משא, אשר גבתה את חייהם של שני נוסעי הרכב הפרטי, בשנות ה-20 וה-50 לחייהם.

יממה לאחר מכן נהרג רוכב אופנוע, צעיר כבן 16 לאחר שהתהפך עם הכלי בתאונה עצמית. באותו היום, תאונה שאירעה על כביש 60 בין שתי מכוניות פרטיות גבתה את חייו של אחד מנהגי הרכב, אדם כבן 30.

ב-2 בינואר פגע אוטובוס בהולך רגל כבן 50 בשדרות חיל השריון בתל-אביב וגרם למותו. ביום שישי האחרון התנגש נהג כבן 24 עם מכוניתו בעצם דומם בעיר באר שבע, ונהרג מעוצמת הפגיעה. במהלך השבוע, נפטר אדם נוסף כתוצאה מתאונת דרכים שהתרחשה על דרך הים בחיפה ב-23 בדצמבר.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כאמור כי מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 2 בני-אדם. מספר ההרוגים מקום המדינה עומד על 31,608 בני-אדם, מהם 4,927 ילדים ובני נוער.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully