וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט: דגמים חדשים ומחירים מוזלים

היבואנית UMI תפתח את שנת 2013 עם מחירים מוזלים וחבילות משודרגות. סוניק, ספארק וקרוז מתרעננות בפעימה הראשונה. ירון גורטלר: "היצרן התגייס לסייע בהחדרה"

זינוק בכמות המכירות של שברולט העולמית, פיתוח טכנולוגיות להפחתת זיהום האוויר וסיוע מצד היצרן האמריקני, פתחו עבור היבואנית לישראל UMI הזדמנות להשיק בישראל שלושה דגמים מחודשים מופחתי עלות ומחוזקים ברמת האבזור, ההינע והבטיחות.

זהו מהלך יוצא דופן ביחס למגמת ההתייקרות הרוחבית בענף המקומי שחווה זינוק של כ-1,000 עד 3,000 שקלים, להוציא הוזלות אקראיות ונדירות. "בזכות שיפור ברמות פליטת המזהמים בדגמים החדשים, זכינו לציון ירוק גבוה יותר; גם היצרן, שברולט, המציין שנת שיא נוספת במכירות בעולם, התגייס כדי לתמוך בהחדרת הדגמים החדשים", כך מציין סמנכ"ל השיווק והשירות ב-UMI ירון גורטלר.


המכונית הזולה ביותר בקבוצת UMI תהיה המיני ספארק החדשה. זו עברה מתיחת פנים כולל החלפת פגושים מלפנים ומאחור, התקנת פנסי ערפל ועוד, כשבקרבייה מושתל כאמור מנוע 1.2 ל' בעל 82 כ"ס. במסגרת מתיחת הפנים, הבשורה המרכזית הינה ברמת האבזור של הספארק; המכונית תחובר לקונסולה מעוצבת וחדשה עם כניסות USB ו-AUX, חימום למושבים הקדמיים וערכת הגנה עם שש כריות אוויר (ארבעה כוכבים במבחני הריסוק). מחירה בישראל, יעמוד על 63 אלף שקלים.

שברולט סוניק, מכונית שתנסה לפנות בעיקר לציי רכב, תעשה זאת בשנה החדשה עם מעט יותר רוח במפרשים. הסוניק מסתמנת לפי שעה כמכונית המאובזרת ביותר בקטגוריה של המשפחתיות העממיות. UMI תייבא את הדגם עם מערכת MY LINK שמופיעה לרוב בדגמים יקרים בהרבה (פלטיניום) המסתמכת על בקרת מולטימדיה משוכללת. חידוש נוסף ומשמעותי לא פחות יהיה בשידוך תיבה ששה הילוכים למנוע הקיים (116 כ"ס), דבר אשר יפחית את רמת זיהום האויר לקבוצה 4 ויביא לשיפור של עד 10 אחוזים בצריכת הדלק. מחיריה בישראל יחלו ב-104 אלף שקלים ועד 109 אלף שקלים עם מערכת המולטימדיה בדגמי סדאן.

שברולט קרוז, תקבל דגשים בדגם בסיס לכוון הצרכן הפרטי. זו תנחת בישראל בתום מקצה חידושים קוסמטיים ושילוב רמת אבזור גבוהה ומחיר מופחת. כך למשל, הקרוז היקרה ביותר עם מנוע 1.6 ל' (124 כ"ס) מסדרת 'פלטיניום LT', תגבה מהלקוח סכום של כ-125 אלף שקלים ואילו גרסת LT תעמוד על 122 אלף שקלים. המכוניות תקבלנה שלל מערכות כגון בלו-טות' מובנה, חימום מושבים, חלון גג (בגרסה הבכירה) ועוד. בנוסף לכך, צמצום פליטת המזהמים מקזז את דרגת זיהום האוויר שלה ב-2 דרגות והיא תהיה מעט יותר חסכונית. לא ידוע כרגע אילו שינויים צפויים בדגם הטורבו.

"באמצעות תמחור תחרותי יותר ואבזור עשיר יותר, שברולט מישירה מבט לסגמנטים המבוקשים ביותר, עם נבחרת מרשימה של דגמים חדשים, נקיים יותר, חסכוניים יותר, ובמחירים תחרותיים בניגוד למגמה הרווחת בשוק", מוסיף גורטלר.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully