וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי תחשוף פרמיום מפוארת

ימים אחדים לפני פתיחת תערוכת דטרויט, חושפת יונדאי קדימון למכוניות סאלון מפוארת שתקרא תגר על אודי A7 וב.מ.וו גראן קופה, לפחות ברמה הרעיונית

יונדאי תנצל את במות תערוכת הרכב בדטרויט בשבוע הבא, כדי לחשוף מכונית פרמיום חדשה תחת הכותר HCD-14. החברה הדרום קוריאנית תציג אותה כדגם טרום ייצור ראשוני (ראווה), עם שאיפה לשווק אותה במהלך שנת 2014. לא ידוע בשלב זה אם קיה השותפה מבשלת משהו דומה לה, מעבר למכונית הסדאן המפוארת שהוצגה אשתקד.

המכונית, שנושאת תחת האותיות HCD את המילה 'California Design, מסמלת כי אולי תירש את מקומן של סדרות הג'נסיס הוותיקות. המטה האמריקני פועל בשנה האחרונה בקו עיצובי חדש שיחזק את המותג לא רק בפלח העממי אלא גם מול מכוניות גרמניות ואמריקניות בקבוצת הסאלון הבינונית.

יונדאי הגבילה את המידע על המכונית ושמרה על חשאיות מוחלטת, אולם כלי התקשורת בגרמניה מדווחים שהדגם יהיה מקביל בעיצובו למכוניות פרמיום גדולות וחזקות כגון אודי A7, ממציאת הז'אנר מרצדס CLS וכן ב.מ.וו גראן קופה.

יש להניח שאף אחד ביונדאי לא משלה עצמו שהמכונית מפותחת טכנולוגית ברמתן של הגרמניות היוקרתיות, אלא נועדה לפתות לקוחות של החברה עצמה שמעונינים לשדרג לרכב מעט יותר מפואר. מכל מקום, יונדאי שילבה בדבר הפרסום הצהרות מסורתיות כמו "התנהגות כביש נמרצת" ו"עיצוב מתוחכם", אבל אלה יעמדו במבחן המציאות רק אחרי שנוכל להתרשם מהמוצר הסופי.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully