וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכוניות המשופרות נתפסו על חם

אגף התנועה לכד בסופ"ש 20 כלי-רכב משופרים בדרכם לתחרות על כביש ציבורי בצפון הארץ. בחמישה מהם התגלו שדרוגים לא חוקיים ואלה הורדו מהכביש

משטרת התנועה של מחוז כרמל עצרה במסגרת פעילות ממוקדת בסוף השבוע האחרון, קבוצה של מכוניות משופרות שהתארגנו בתחנת דלק בחיפה והתכוננו לתחרות בכבישי הצפון. כך מוסר דובר משטרת התנועה, פקד זיוון פריידין.

מדובר ב-20 מכוניות, מרביתן מדגמי סיאט ופולקסווגן, אשר לדברי אגף התנועה התכוונו "לנסוע שלא על פי תנאי הדרך ולבצע תחרות נהיגה במהירות מופרזת שיש שיש בה בכדי לסכן את משתמשי הדרך החוזרים מהצפון". שוטרי התנועה הצליחו למנוע את יציאתם על ידי הקמת מחסומים, ובליווי בוחני אגף הרישוי הורידו מספר כלי-רכב מהכביש בשל שדרוגים לא חוקיים.

בין היתר, אתרו הבוחנים שיפורים במערכות הפליטה, התאורה, הגלגלים ועוד וזאת בניגוד לתקנות התעבורה. בעלי הרכב יקבלו את הרכב רק לאחר הסרת השיפורים ועמידה במבחן הרישוי.

זאת ועוד, מדווחת משטרת התנועה על תושב טבריה כבן 50, פסול נהיגה שביצע עבירה של אי מתן זכות קדימה בצומת צמח. הנהג סירב לעצור לפי הוראות השוטרים, נמלט בדהירה מהמקום ולאחר שנתפס נתגלה כי בלע כמות לא מעטה של כדורי אקסטזי שמא ייתפס עימם על גופו. הנהג נעצר ונכלא ורכבו הושבת.

אירוע נוסף וחריג התרחש על כביש 70 באיזור בת שלמה. ניידת של משטרת התנועה הבחינה בנהג שנוסע במהירות מופרזת ותיעדה אותו ב-151 קמ"ש במקום בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. הנהג התבקש לעצור, אך נמלט לכביש 6. לאחר מכן המשיך במנוסה אלא שהפעם נקלט במהירות של 173 קמ"ש. הנהג הבחין בשתי ניידות שדולקות אחריו וביצע פניית פרסה לכיוון הנתיב ההפוך ונסע נגד כיוון התנועה. לאחר שניסה שוב לשנות כיוון, תוך כדי פגיעה במשאית, נעצר על ידי השוטרים ואלה גילו כי מדובר בנהג צעיר כבן 19 תושב יקנעם, שהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול. רשיונו נפסל, הוא נעצר ונכלא ורכבו הושבת.

עוד על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully