וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ גרנד צ'ירוקי מתחדש

רכב השטח של קרייזלר, ג'יפ גרנד צ'ירוקי מוצג בארה"ב עם מתיחת פנים חדשה, שני מנועים מתקדמים ותיבת שמונה הילוכים מודרנית לשיפור צריכת הדלק

קרייזלר חשפה מתיחת פנים לרכב השטח ג'יפ גרנד צ'ירוקי. הצ'יף הוותיק והקשוח מתרענן בפעם הראשונה מאז השקדת הדור הנוכחי לפני כשלוש שנים, ובמסגרת שדרוגיו יזכה למנועים טובים יותר ותיבת הילוכים חדישה שתסייע בהפחתת תצרוכת הדלק ובשיפור הביצועים.

במסגרת מתיחת הפנים, יותר כמו הרמת סנטר וקצת העלמת קמטים, ניתן לראות הבדלים מעטים בין הגרסה המחודשת ליוצאת. ג'יפ משנה את השבכה הקדמית, הפגושים, חלק מהחישוקים המוצעים ונורות LED קבועות בשני הקצוות. קרייזלר בכוונה הדגישה את זווית הגישה והנטישה ואף מציינת שבחלק מן הגרסאות תהיינה מערכות פליטה ספורטיביות.

כמו מבחוץ, גם את חלל הנוסעים מעדכנת ג'יפ במידה קטנה, אך כזו שתספיק לו כדי לעמוד מול המתחרים לכמה שנים נוספות. הצגים המרכזיים יהיו גדולים יותר לאחר מתיחת הפנים, המושבים יהיו נוחים יותר, המרווחים מעט השתפרו וכן הותקנה מערכת שמע עם לא פחות מ-19 רמקולים מבית 'הרמן קרדון' כאופציה בתשלום.

שני המנועים העיקריים שלו מאותתים על אימוץ תקני זיהום מחמירים, והפחתה של כמה אחוזים בתצרוכת הבנזין והסולר. המנוע החשוב ביותר שלו יהיה ה-3.0 ל' V6 אקו שהורכב על ידי פיאט בטורינו, כשלזה תפוקה מרבית של קרוב ל-250 כ"ס ו-60 קג"מ. הוא יצרוך ליטר סולר בכל 7.8 ק"מ לליטר, ויהיה בעל יכולה גרירה של 3.3 טון. מנוע הבנזין, מסדרת פנטסטאר, מצויד ב-290 כ"ס מנפח של 3.6 ל' ובעל צריכת דלק של כ-9 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. סדרות ה-SRT עם מנועי המי גם בהיצע ועם תפוקות של עד 370 כ"ס.

כל המנועים בקנה, ישודכו לתיבות ZF עם שמונה יחסי העברה מתקדמות שתירשנה את מקומן של תיבות חמישה וששה הילוכים מיושנות. התקנים סטנדרטיים למערכת ההנעה הכפולה ישלבו חלוקה בין ארבעה או חמישה מצבים ("סלקט טריין").

הדגם יחל את שיווקו לאחר תערוכת דטרויט. לישראל יגיע ברבעון השלישי של השנה, כך מסרה היבואנית 'מכשירי תנועה'.

עוד הרבה על ג'יפ בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully