וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי חושפת צעד ראשון לשוק היוקרה

15.1.2013 / 12:17

התיאבון של יונדאי גובר. בקרוב תתחרה בפלח שוק היוקרה עם מכונית חריגה שעונה בינתיים לשם HCD-14 ג'נסיס

אחרי הסתערות בת כעשור על מגוון שווקי רכב בעולם, כולל תפישת של קטגוריות רכב שלמות, יונדאי מגדילה את שאיפותיה ומכוונת ישר אל פסגת הפאר העולמית. על בימת תערוכת דיטרויט האמריקנית, היצרנית הקוריאנית מסירה את הלוט מעל לג'נסיס HCD-14 - מכונית תצוגה חדשה שעל פי ההבטחות, מספקת הצצה נועזת אל כוונותיה העתידיות של יונדאי.

ה-HCD-14 היא תוצאה שאפתנית של יונדאי, בעיקר לנוכח ההצלחה שנוחלים דגמי היוקרה הנוכחיים של יונדאי, הג'נסיס והאקווס במדינות המזרח. אמנם מדובר במכונית תצוגה בשלב זה וככזו היא נועדה להראות קיצונית בהופעתה, אך גם לכוח זאת, מדובר במכונה מרשימה במיוחד. העיצוב נראה כוחני ומוגזם משהו, בחזית ישנו גריל ענק שעוקץ את הגריל הטרפזי של אודי, יש יחידות תאורה זוויתיות שמזכירות את אלה האחוריות של למבורגיני רוונטון, במבט מהפרופיל ישנם קימורים בולטים בדלתות וכן קו חלונות נמוך וספורטיבי ומאחור, קשה שלא להבחין בדמיון אל אודי A7 ויגואר F טייפ.

יונדאי HCD-14. אתר יצרן
יונדאי HCD-14/אתר יצרן

תא נוסעים מופרע ומנוע V8

תא הנוסעים שלה מופרע לפחות באותה המידה. מלבד עיצוב מרהיב שספק אם יגיע אל הדגם הסדרתי וחומרים יוקרתיים כמו עץ ועור, ביונדאי מבטיחים שהקבינה הזו תהיה לא רק לאחת הנעימות ביותר לשהייה, אלא גם לבטוחות ביותר עם טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לנהג להפעיל את רכיבי הרכב בהפעלה קולית או אף מחוות ידיים ופנים.

יונדאי מספרים גם שבחזיתה של זו יותקן מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר בהזרקה ישירה, אך לא נמסר דבר אודות הנתונים החזויים או על אם מדובר ביחידה היברידית מתקדמת. אך כן נמסר שתיבת ההילוכים תציע 8 כאלה והאגזוז ישלב בתוכו חומרים קרמיים ויציע התנגדות נמוכה מאוד לזרימת האוויר, צליל עבה ואף זימים לקירור קצות האגזוז.

עוד על יונדאי בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחני דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

יונדאי HCD-14. אתר יצרן
יונדאי HCD-14/אתר יצרן

שתפו אותנו: האם יונדאי בשלה להיכנס לשוק היוקרה?

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully