וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה קורולה הדור הבא: פיוריה קונספט

15.1.2013 / 15:43

המכונית החשובה ביותר של טויוטה מתקרבת - לפניכם רמז עבה לקורולה החדשה שתגיע בקרוב. צפויה להיות מרווחת, איכותית ומהנה יותר

אתר יצרן

בתוך שלל החידושים שמספקת לנו תערוכת הרכב בדיטרויט, מכונית אחת בולטת מאוד וזו הפיוריה קונספט - המכונית שמספקת רמז עבה על טויוטה קורולה החדשה שתוצג בחודשים הקרובים. הקורולה היא אחת המכוניות החשובות ביותר של היצרנית היפנית, שמאז 1968 נמכרה בלמעלה מ-40 מיליון עותקים. לכן, בהצגת הדור החדש, טויוטה לא יכולים להרשות לעצמם לפשל.

מנגד, הם גם לא יכולים להמשיך עם התדמית האפרורית בשוק סוער שכזה שבו היריבות גדולה מתמיד מצד היצרניות היפניות אחרות, הקוריאניות, האירופיות ובקרוב גם הסיניות. לכן, טויוטה מעניקים לנו שני רמזים אודות שינוי הכיוון - גם בשמה של המכונית וגם בעיצובה. לא בכדי צורף לה השם 'פיוריה' (שילוב בין המילים עתיד ואכזרית באנגלית - Future and ferocious) וגם עיצובה החדש נראה מעניין בהרבה מזה שהכרנו עד כה.

עם אורך כללי של 462 ס"מ, רוחב של 180.5 ס"מ, גובה של 142.5 ס"מ ובסיס גלגלים שנמתח על פני 270 ס"מ, טויוטה מבטיחים כי לכשתוצג הקורולה הרשמית בקרוב, היא תפתיע רבים במרחב הפנימי הנדיב שלה וגם באיכות החומרים והבניה. העיצוב גם הוא חריג למדי - חזית תוקפנית ומחודדת עם ספוילר מסיבי פחמן (לא סביר שיגיע לדגם הסדרתי), מכסה מנוע קצר ומשופע, פגוש קדמי משונן, יחידות תאורה קדמיות עם נורות 'לד', חישוקי 19 אינץ' וחלק אחורי מעוגל ומחודד כאחד. טויוטה קורולה הסדרתית תוצג בחודשים הקרובים, אך אנשי טויוטה מצהירים כי דגם הייצור לא יהיה שונה בהרבה ממכונית התצוגה המקדימה. טויוטה עדיין לא חושפים פרטים אודות המנועים שיותקנו בחזיתה.

עוד על טויוטה בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

בינתיים ספרו לנו, האם המראה החדש והאגרסיבי של הקורולה פיוריה מוצא חן בעיניכם?

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully