וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה ניסאן קשקאי החדש?

ניסאן מציגה בארה"ב את רסוננס קונספט, רכב פנאי רעיוני המסמן את יורשו של הקשקאי ומורנו הבאים ואת חזות הקרוסאוברים בעתיד

כמו כל יצרנית רכב שמבקשת לנפח את קופת ההכנסות, גם ניסאן חייבת להתמקד יותר ויותר בדגמי הקרוסאוברים (רכבי הפנאי) ולהתמודד מול תחרות קשה בסגמנט הפופולארי. החברה היפנית מסתכלת קדימה אל העתיד, הרחק מעבר לשנה הקרובה, ומציגה כעת בארה"ב את רסוננס קונספט, דגם הרומז על מוראנו וקשקאי הבאים.

רכב הראווה כולל מאפיינים ויזואליים חדשים לחלוטין, ספורטייבים ונקיים, המסמנים את לשון המעצבים של ניסאן שתופק בכל הדגמים הבאים. הרכב עוצב בחטיבת סן דייגו האמריקנית, ולכן מרב תשומת הלב מופנית למחליפו של המוראנו המפואר.

האלמנט המרכזי ברסוננס הוא חלקו הקדמי, במרכזו שבכה שונה המאכלסת את סמל החברה ושונה מכל מה שמציעה כיום החברה בין אם בקו הג'וק, קשקאי, או סדרות ה-Z הספורטיביות או GT-R. ניסאן מספרת על "תקרה מרחפת" מעל הראשים, ידיות מוסתרות בגוף הדלתות, בתי תאורה אגרסייבים ועוד אלמנטים.

את תא הנוסעים מתארת ניסאן כ "VIP לאונג'", עם שימוש בתאורות אמביינט, תפריטי ניווט, צגים גדולים, מחשבי דרך מתוחכמים וסידור הושבה לחמישה אנשים. אל תתנו להנדסת האנוש לבלבל אתכם כמובן, שכן הרכב הסדרתי יהיה שונה באופן מהותי ממהדורת טרום הייצור.

בחזיתו של רסוננס מנוע היבירידי בנפח 2.5 ל', הנעה כפולה ובשידוך לתיבת הילוכים רציפה. היות ומדובר במכונית רעיונית, אין פרטים משלימים לביצועיו או אילו יחידות תשתלבנה בעתיד ברכבי הפנאי של ניסאן (על אף היותה מערכת זהה לזו המותקנת במותג היוקרה של החברה, אינפיניטי).

המורנו זכה בשנים האחרונות לגרסת קבריולה שנויה במחלוקת, ולכן ניסאן מחפשת כעת פתרונות לשווקו בצורה תחרותית יותר בארה"ב יחד עם חטיבת אינפיניטי. הוא יוצג לראשונה בסוף השנה הנוכחית, אולם תאריך לקשקאי הבא טרם נקבע סופית וייתכן ויגלוש גם ל-2014.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully