וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנועים האמינים ביותר: הונדה

המכוניות הגרמניות ביניהן פולקסווגן, מיני, ב.מ.וו ואודי רושמות את המספר הגדול ביותר של ליקויים וכשלים במנועים. הונדה היא יצרנית המנועים האמינה ביותר

מנועים מקרב יצרני רכב גרמניים אינם אמינים כפי שנהוג להניח, כך עולה מסקר מקיף שערכה חברת הביטוח הגדולה ביותר בבריטניה, 'וורנטי דיירקט'. מתוך הנתונים עולה, כי ב.מ.וו, אודי, פולקסווגן ומיני נמנים על המאכזבים ואילו מנגד, שומרות היפניות על אמינות מופלגת.

שלוש הגרמניות לעיל, כך על פי כלי התקשורת בבריטניה, סיימו בעשירייה האחרונה מתוך 36 יצרניות רכב שנבדקו במסגרת מבחני הביטוח. את שיעור התקלות הגבוה ביותר בקרב הגרמניות (1 מ-27 מכוניות) רשמה אודי, אבל הגרועה ביותר בכל הסקר הייתה MG עם 1 מתוך 13 מכוניות (7.88 אחוזים).

חברת מיני של ב.מ.וו הייתה צמודה לרמת הליקויים באודי, וזו סיימה עם 1 מתוך 40 מכוניות (2.51 אחוזים), בעוד ב.מ.וו דורגה 4 מקומות גבוה יותר ופולקסווגן כמעט חמקה מ-10 הגרועות וסיימה במקום השני. עוד בקרב הנכשלות סאאב עם שיעור תקלות חריג של 1 מתוך 40 מכוניות ווקסהול (אופל) עם 1 מתוך 41.

"תקלות במנועים הן הכי גרועות, ולא רק בשל העלות של החלפים אלא גם בגלל משך הזמן שלוקח לתקן את המערכות", כך אומר מנכ"ל החברה דנקן מקלור. התיקון היקר ביותר במנוע של מכונית נרשם אצל לקוח בעל ריינג' רובר לדבריו. "מדובר בסכום של כ-13 אלף לירות שטרלינג" (כ-80 אלף שקלים לפני מס).

מנגד, רשימת המצטיינות מתחילה עם שתי יצרניות יפניות שחוו בשנים האחרונות ביקורת בשל קריאות תיקון, אבל מככבות בטבלת האמינות ללא עוררין. הראשונה בטבלת הביטוח היא הונדה, זו סכמה את אחוז הליקויים עם נתון מזערי של 1 מתוך 344 מכוניות. טויוטה לא רחוקה ממנה עם תקלה אחת במנוע מתוך 171 מכוניות, ואחריה מרצדס עם 1 מ-119, וולוו עם 1 מ-111 ויגואר עם 1 מ-103 מכוניות.

מלבד סקר אמינות מנועים, וורנטי דיירקט מפרסמת מידי כמה חודשים סקרים היקפיים על אמינות כללית בכלי-רכב, ועל פי נתוניה המכונית האמינה ביותר היא קיה פיקנטו מקבוצת המיני, ואילו המכונית הכי פחות אמינה היא מרצדס SL.

עוד חדשות בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully