וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה רומזת על משפחתית חדשה?

הונדה גיר קונספט היא מכונית רעיונית עם עיצוב בהשראת אופניים, הרומזת על יישום משפחתית מוזלת חדשה בעתיד הרחוק. אולי תופיע בז'נבה

זוהי הונדה גיר קונספט. מכונית ראווה קומפקטית שאוצרת מאחרי העיצוב המעניין שלה רמזים לדגם משפחתי בקבוצת התת משפחתיות (ע"ע סקודה ראפיד). הרבה לא ידוע עליה, אולם בהונדה מכוונים אותה למספר גדול של שווקים כשתצא לאור בעוד כמה שנים. השאלה על הפרק - אם תהיה לה מקבילה אירופאית?

התשובה לכך טמונה באירוע קצת שולי, בקרב תערוכת הרכב המתקיימת בקנדה בעיר מונטריאול. באופן מפתיע משהו, הונדה בחרה שלא להציג אותה בתערוכת דטרויט, מתוך שיקולים של קהל יעד כפי שאומר בכיר החברה בקנדה: "היא מכוונת לאנשים צעירים שגרים בעיר צפופה, והיא לא בדיוק הנוסחה שהאמריקנים מחפשים לראות בתערוכות רכב גדולות ומרכזיות".

העיצוב החיצוני מקורו באופני מירוץ, כך טוענים מתכנני הדגם. היא פותחה במרכז הפיתוח והמחקר של הונדה בארה"ב מתוך מטרה לשכנע את הצעירים לפזול החוצה מרכבי פנאי אל מכוניות חסכוניות יותר וחכמות לערים הפקוקות.

דייב מארק, שפיתח את הרכב ועמד בראש צוות העיצוב, אומר על גיר קונספט שהיא תהיה מקור משיכה משמעותי לדור ה-Y, וכי יטמיעו בה תכונות "כיפיות, שימושיות ונגישות" לכל הנהגים הצעירים. "יש בה כל מה שהם צריכים, ואני מקווה שנוכל להוכיח זאת ממש בקרוב".

הונדה לא מפרסמת אילו מנועים ישודכו למכונית, שכן המיזם עוד נמצא בחיתוליו. בהחלט ייתכן שהונדה תנסה לנצל אותה כדי לקדם פתרונות חדשים לסביבה בענף המנועים ההיברידיים כפי שהיא עושה באינסייט. תאריך השקה אפשרי? אולי בעוד שנתיים.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully