וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש יאחה את השברים בבטר פלייס?

22.1.2013 / 7:49

דן כהן, מי שהיה סמנכ"ל האסטרטגיה בבטר פלייס ימונה למנכ"ל החברה העולמית ובישראל במקום אוון ת'ורנלי שפרש לאחרונה

זמן קצר לאחר סיום הקדנציה הקצרה של אוון ת'ורנלי כמנכ"ל בטר פלייס, החברה לישראל מודיעה על מינוי מנכ"ל שלישי לחברה בחיה הקצרים (שי אגסי היה המנכ"ל הראשון והמייסד) - דן כהן. כהן שימש עד לפני כשנה כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה יכהן בתפקיד באופן זמני. לצדו וכסגנו יכהן אלן גלמן, מנהל הכספים הראשי של בטר פלייס העולמית.

יו?ר בטר פלייס, עידן עופר: ?דן כהן ואלן גלמן מביאים איתם יכולות וניסיון מהמעלה הראשונה והוכיחו זאת לאורך הדרך גם בבטר פלייס וגם בתחנות אחרות בחייהם המקצועיים. אני סמוך ובטוח שהשילוב של שניהם בהובלת בטר פלייס הוא השילוב המנצח בהצעדת החברה להגשמת יעדיה?.

בפני המנכ"ל החדש עומדים אתגרים רבים שכוללים בין היתר טיפול בגירעונות ענק שצברה החברה בשנים האחרונות, שיקום התדמית שנפגעה בעקבות הקריסה האחרונה ואת כל אלה לתרגם למכירות רכב חשמלי בישראל ובעולם שעד כה היו רחוקות מאוד מהתחזיות. בהודעת בטר פלייס נמסר כי ההנהלה החדשה תהיה אמונה על הוצאת האסטרטגיה החדשה של החברה לפועל, כאשר המשאבים ותשומת הלב של החברה בימים אלו, מופנים לשוק בישראל ובדנמרק, בהן הנחת התשתיות הושלמה. החברה תקדם בשנה הקרובה מהלכי שיווק רחבים לחדירה לשוק הישראלי והדני וקצב המכירה בהן יואץ.

דן כהן, מנכ"ל החברה העולמית הנכנס: "השלמת פריסת התשתית בישראל ובדנמרק מאפשרת לנו לקחת את החברה לשלב הבא ולהתאים את התוכניות שלנו בשווקים אלו, בחבילות תמחור תחרותיות."

עוד על בטר פלייס בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

ספרו לנו מה אתם חושבים על הרכב החשמלי בפייסבוק של וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully