וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם הוא בונד, מיני בונד

27.1.2013 / 7:20

יוצאים לקניות ברחוב השופינג הכי מפורסם בלונדון? מיני הכינה במיוחד עבורכם את 'מיני בונד'. לא של ג'יימנס, אלא של נערתו, בערך

הדמות השניה הכי מפורסמת בסרטי ג'יימס בונד היא לא אחרת מנערת בונד וכל מבט ברשימת הכוכבות שהופיעו שם לאורך השנים, גורם לנו לרייר באופן לא נשלט. אבל לאו דווקא עסקינן היום במרגל ה-MI6 הבלתי ניתן להשמדה, או באחת מנערותיו, אלא במכונית חדשה שיוצאת ממפעלי ב.מ.וו מיני באנגליה.

למיני הזו קוראים 'מיני בונד' והיא מבוססת על הקלאבמן הוותיקה, אך כדי לבדל אותה מזו ולהפוך אותה לפריט אספנים כמעט, היא משדרגת את ההופעה וכמצופה, תשווק במספרים קטנים מאוד ובזמן מוגבל. השדרוג כולל צבע שחור ייחודי במעטפת החיצונית, צביעת שמפניה מנוגדת לגג, למראות, לקורות הצד ולפסי הפגוש התחתונים. בנוסף לכך, גם חישוקי ה-17 אינץ' עוצבו בהתאם וגם הם צבועים בשחור 'מיד-נייט' עם פס שמפניה וספי הדלתות והכנפיים עונדים את תגי רחוב 'בונד' הלונדוני.

בתוך תא הנוסעים מוצאים מושבי ספורט מעור, עם תפירה ייחודית, רכיבים מסיבי פחמן בדשבורד ועוד. רשימת האבזור ארוכה בהתאם וכוללת מחשב דרך, בקרת אקלים, מערכת שמע איכותית עם חיבורי USB, הגה מצופה עור, הפעלה אוטומטית למגבים ולפנסים, וזאת עוד לפני השדרוגים המוצעים ברשימת האופציות.

מיני קלאבמן בונד סטריט תציע את מרבית המנועים המוכרים בסדרה. ממנועי דיזל בהספקים של 112 ו-143 כ"ס ומנועי בנזין עם 122 כ"ס בגרסת קופר ו-184 כ"ס בגרסת קופר S עם תיבות ידניות או אוטומטיות עם 6 הילוכים.

עוד על מיני בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מיני בונד. אתר יצרן
מיני בונד/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully