וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה חושפת רשמית את הפרו-סיד GT הספורטיבית

28.1.2013 / 10:25

קיה שמה את גולף GTI על הכוונת. לזו מנוע 1.6 טורבו עם 204 כ"ס, עיצוב מרשים, תא נוסעים חובק, בלמים חזקים והבטחה לביצועים

האם זו ה-GTI שעולה מן המזרח? קיה ממשיכה להגביר את השאיפות לכבוש את אירופה והפעם היא תעשה את זה עם מכונית ספורטיבית שתפנה ישר את חובבי הנהיגה. עם החשיפה המלאה של ה'פרו-סיד GT', קיה כבר לא מותירה מקום לספקות - על הכוונת נמצאת אחת המכוניות הספורטיביות המבוקשות באירופה - פולקסווגן גולף GTI.

בסופם של סדרת חשיפות מרומזות, קיה חושפת תמונות מלאות של הפרו-סיד GT והסיד GT הממותנת. אלה ייהנו ממראה קרבי במיוחד שהונדס על ידי פיטר שרייר, הנשיא החדש והמעצב הראשי של קיה. העיצוב כולל חישוקים גדולים (18 אינץ') וכהים, חזית מחודדת עם גרילים גדולים התחומים בפס אדום, פנסים ענקיים המשלבים בתוכם מספר יחידות תאורה וצמד אגזוזים בחלקה האחורי. גם תא הנוסעים שלה משדר ספורטיביות בהתאם עם מושבי ספורט של רקארו עם תפירות אדומות, ספי דלתות והגה ספורט.

מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם מגדש טורבו וזה מפיק 204 כ"ס ו-27 קג"מ. לזה משודכת תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים ויחד הם יאפשרו לה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות.

כדי לוודא שהאירופאים יקבלו את מה שהם רגילים אליו מבחינת איכות, קיה לא תייצר את הפרו סיד GT והסיד GT בקוריאה, אלא דואגת להבהיר ששתי המכוניות תוכננו באירופה ויכנסו לייצור סדרתי בחודש מאי הקרוב במפעל זלינה שבסלובקיה. השיווק הרשמי יחל באמצע השנה וככל הנראה גם אלינו היא תגיע בסמוך לכך.

עוד על קיה בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

קיה סיד GT. אתר יצרן
קיה סיד GT/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully