וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה תחשוף רכב פנאי חדש ומפואר?

קיה ממשיכה להגדיל את צי כלי-הרכב ומשחררת קדימון לקרוסאובר יוקרתי שיוצג לראשונה במסגרת תערוכת שיקגו בארה"ב. הסורנטו כבר לא לבד

קיה שחררה "טיזר" (קדימון) לרכב פנאי יוקרתי בשם "קרוס GT". הוא ייחשף בבכורה בלעדית בתערוכת הרכב בשיקגו ויצא לאור במהלך השנה הבאה עם מספר מצומצם יחסית של מנועים ותיבות הילוכים, לצד חבילות אבזור מרשימות שנתפרו לשוק האמריקני.

הקרוס GT הינו עוד חתיכה בפאזל של פיטר שרייר, המעצב הבכיר ונשיא החברה שלא מניח את המכחול וממשיך לעצב את דמותה של החברה הדרום קוריאנית כמתחרה עולמית מצוידת במגוון כלי-רכב לכל הקטגוריות. רק לאחרונה כאמור חשפה את הפרו-סיד GT הספורטיבית ורמזה על יריב לניסאן ג'וק.

מוקדם לדעת לאיזה דגם ממשי יבשיל הקונספט המפואר, אולם בקיה דיברו בעבר על רכב פנאי גדול יותר מהסורנטו עם שבעה מושבים, מחוזק עם ערכות אבזור ובטיחות גבוהות מהמקובל בסטנדרט הנוכחי.

אחת האפשרויות הן רכב מקביל לשברולט טראוורס למשל, אך בפרופורציות מוקטנות כך שניתן יהיה לבדוק את התאמתו לשוק האירופאי. מכל מקום, ואם לשפוט לפי התמונה החשוכה חלקית שיקה הואילה להפיץ לכלי-התקשורת, העיצוב החיצוני יעמוד לזכותו של הקרוס GT כבר בהזנקה.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully