וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנווטים ב-WAZE במסך הרכב

1.2.2013 / 7:26

כבל חדש מאפשר חיבור של הטלפון הסלולארי אל המסך האינטגרלי ברכב וניווט באמצעות תוכנת WAZE ישירות

חוששים להפעיל את ה-WAZE בנייד בנהיגה? רדיו מילאנו, יבואנית מערכות שמע ומולטימדיה לרכב החלה לשווק כבל חדש מהאפשר ניווט באמצעות אפליקציית הניווט החברתית WAZE גם מחוץ לסלולארי. מערכות הניווט הסלולאריות אילצו את הנהגים עד כה להשתמש בהן על גבי המסכים הזעירים של המכשירים הסלולאריים, ובכך גם לפגוע באיכות התצוגה וגם להעמיד את המשתמש בפני סכנת דוח על שימוש במכשיר הסלולארי בנהיגה.

זאת כפי שצוין, עוד לפני שלוקחים בחשבון את הצורך למקם את המכשיר הסלולארי ברכב במקום נגיש: כבר נראו מקרים בהם הניחו הנהגים את המכשירים במחזיקי הכוסות, על הרגל או אף בתוך לוח המחוונים של הרכב. כאמור, אין בכך עוד צורך.

הכבל החדש מאפשר לבעלי מסכים אינטגרליים ברכב לחבר אליהם את המכשירים הסלולאריים ולהציג על גביהם את מסלול הניווט. את השמע מספק המכשיר הסלולארי דרך הכבל או דרך יחידת הבלו-טות' שברכב. עם זאת, את הכתובת תצטרכו להמשיך ולהזין לתוך הטלפון הסלולארי.

ההתקנה של הכבל אינה מורכבת ונמשך זמן קצר, אך העלות אינה זולה – עלות כבל זה תנוע בין 1,900 ל-2,400 שקלים בהתאם למערכת השמע ואו המולטימדיה המותקנת ברכבכם. ניתן להשיג כאמור, ברדת רדיו מילאנו.

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • gps
  • ניווט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully