וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגיונג רודיוס החדש נחשף

סנגיונג משקמת את הרודיוס המזדקן ומעניקה לו עיצוב חדש ונקי וטכנולוגית חדישות. יגיע לישראל ברבעון השני של השנה עם מנוע 2.0 ל ותיבת הילוכים אוטומטית

סנגיונג, יצרנית הרכב הקוריאנית, נמצאת בתקופת השתקמות הדרגתית בשנים האחרונות. אסטרטגיה כלכלית במסגרתה היא מסוגלת לפתח בתקציב מוגבל יחסית כלים חדשים כמו הקורנדו (שעבר מהפכה מקצה לקצה), או לחזק דגמים ישנים ושימושיים כמו הרודיוס.

לקראת בכורה רשמית בתערוכת ז'נבה, מציגה עתה סנגיונג שני איורים בעיבוד כמעט סופי המלמדים על הופעתו של מוביל הנוסעים לקראת השקתו במחצית השנייה של השנה. במבט ביקורתי, עושה רושם שהמראה הכללי והפרופורציות פחות או יותר נשמרו, אבל המעצבים אימצו קווים מודרניים שיתעכלו בקלות ויבטלו כל זכר לדור הקודם והכעור.

בסנגיונג מכנים את הפילוסופיה הזו RPS, או Robust, Premium, Specialty’. התכנון יתיר לרודיוס להיות יעיל גם באיזורים לא סלולים ולתפקד כחצי קרוסאובר עם מרווח גחון סביר, מיגונים קלים וקשתות גלגלים גבוהות. הוא יציע סידור הושבה לשבעה או תשעה מושבים, יהיה נוח מקודמו וכן רמת האבזור שלו תהיה גבוהה: דיבורית בלו-טות', מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מסילות בגג ועוד.

בחזיתו של הרודיוס מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל עם 155 כ"ס ו-36.7 קג"מ בטווח שבין 1,500 ל-2,800 סל"ד. סנגיונג תשדך אותו לתיבת הילוכים לה חמישה יחסי העברה. בגזרת מנועי הבנזין התברגה גם יחידת 3.2 ל' בכירה שלא תעשה עלייה ארצה ככל הנראה.

מהיבואנית לישראל טלקאר נמסר כי הרודאוס החדש יגיע לישראל ברבעון השני של השנה.

עוד הרבה על סנגיונג בוואלה! רכב

סנגיונג רודאוס. אתר יצרן
כך נראה הרודיוס עד היום/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully