וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה GT86 מורידה את הגג

טויוטה משחררת סקיצה כקדימון למהדורת קבריולה למכונית הספורט GT86. האם סובארו תשיק תאומה זהה במסגרת תערוכת ז'נבה?

אחרי הרבה שנים של השערות ושמועות, טויוטה סוף סוף תחשוף מכונית ספורט קבריולה חדשה. ההצלחה המסחרית של הקופה המשותפת GT86, האחות התאומה של סובארו BRZ, שכנעה את מקבלי ההחלטות לפנות לה מקום בצי כלי-הרכב היא תגיע לבכורה ראשונה בחודש הבא בז'נבה.

הכותר הזמני, FT86, מגובה רק על ידי האיור החיוור שפרסמה היצרנית היפנית. על פי פרסומים בכלי-התקשורת בגרמניה, טויוטה תשמר את תוצרת ההושבה הקלאסית עם ארבעה מושבים (קצת יותר אנושיים), אך לא ברור אם תצויד בגג-קשיח או רך או שמא תפוצל לכמה גרסאות ובמחירים מופרדים. כך או אחרת, הסבירות לגג בד גבוהה יותר נוכח יתרונות המשקל הנמוך.

טויוטה קונספט ספורט 86 קבריולה. אתר יצרן
טויוטה קונספט ספורט 86 קבריולה/אתר יצרן

ה-FT תעשה שימוש באותה חטיבת כוח המשרתת את צמד המכוניות היפניות; מנוע ה-2.0 ל' בוקסר אטומספרי יעביר לגלגלים מאחור 200 כ"ס וישודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם ששה יחסי העברה. הביצועים צפויים להיות כמעט זהים למהדורות הקופה.

גרסה זו לא תבוא במקומה של רודסטר קטנה יותר שטויוטה שוקלת אם לפתח כיורשת רוחנית ל-MR2. טויוטה מנסה להשיב אליה קהל צעיר יותר בשנים האחרונות ומקבלת חיזוק משמעותי גם מצידה של חטיבת לקסוס שהשיקה את ה-LFA ב-2008.

סובארו, לה כאמור מכונית תאומה בדמותה של ה-BRZ, טרם הגיבה אם תייצר מקבילה פתוחת גג. אולם, בשל הקרבה שנוצרה במהלך המיזם, בהחלט ייתכן שסובארו תחליט לבצע מהלך דומה.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully