וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

507: מרצדס מפוארת, חזקה ונדירה

מרצדס מציגה את גרסת ה-507 לסדרת ה-C63AMG עם ביצועים משופרים, מערכות בלימה תחרותיות וקיט קוסמטי נדיר. החבילה, באדיבות מכונית העל של המותג

חטיבת AMG, או אגף הספורט-עלית במרצדס, מייצרת הרבה דגמים שונים, אבל כמו כל מותג יוקרתי שבארסנל שלו מוצרים אתלטיים, גם דיימלר מתחזקת אגף כלי-רכב עוד יותר ייחודיים עבור לקוחות שעבורם ה"רגיל", הוא פשוט רגיל מידי. וכאן, נכנסת לתמונה מכונית כמו ה-507.

המכונית מבוססת על ה-C63AMG, אך מעודכנת בקו רחב מאוד של שדרוגים למנוע, תיבת ההילוכים, הבלמים והמראה החיצוני והפנימי. זה מתחיל עם חישוקי 19 אינטש, מכסה מנוע מסדרת 'בלאק', כיתובים של AMG בדפנות, פתחי יניקה גדולים יותר וצמיגים שמנים ודביקים כדי שתוכל המכונית השרירית לטפל בעוצמה הנוספת של המנוע.

הלב של המכונית, מנוע ה-6.3 ל' של AMG, עבר כיול שבחלקו נשען על טכנולוגיות ממכונית העל של מרצדס, ה-SLS AMG. מרצדס בחרה עבור דגם זה את המנוע הוותיק ולא את יחידות ה5.5 ל' טורבו, ולפיכך מייצרת כעת הספק מתוגבר של 507 כ"ס (451 כ"ס במכונית המפעל הסטנדרטית), ונתון המומנט עולה בשיעור קטן ומתייצב על 62.2 קג"מ החל מטווח של 4,200 סל"ד.

בשידוך לתיבת ששה הילוכים ידנית, מאיצה ה-507 מהמקום ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות ועד מהירות לא מבוקרת אלקטרונית של 174 מיילים לשעה, שהם כ-280 קמ"ש. על האטת המכונית תחת עוצמה כל-כך גבוהה, הושמה אחראית מערכת בלימה עם שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור. כיול המתלים, נותר זהה לגרסת ה-C63 הרגילה.

מאחר והמכונית תוצע בכל המרכבים - סדאן, קופה וסטיישן, דיימלר תבדל חלק מהמרכיבים בתא הנוסעים לפי דרישות הלקוח ועד לרמות הפרט הקטנות ביותר. כסטנדרט, מצויד חלל הפנים במושבי אלקנטרה ספורטביים, לוח מחוונים בגוון אדום, גלגל הגה בתפירות ספורט ומערכות שמע ובידור משוכללות. ברשימת האופציות מערכת מתלים מתכווננת, תא נוסעים עטוף בסיבי פחמן ודפרנציאל מוגבל החלקה.

המחירים של ה-507 טרם פורסמו, אך בשל עלויות דגמי ה-AMG, בכל בעולם, יש להניח שעבור מוצר יוצא דופן יאלץ הלקוח לשלם מחיר יוצא דופן. בכורה רשמית בתערוכת ז'נבה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully