וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו סניק: עכשיו גם קרוסאובר

לאחר השקת רנו קאפטור, מציגה רנו את הסניק אקסמוד, רכב פנאי רך לשבילים ולטיולים משפחתיים. יוצע עם מנוע 1.2 ל' טורבו חסכוני ומערכת אחיזה אלקטרונית

פלח הקרוסאוברים הולך ותופח, ויצרניות הרכב הצרפתיות ממשיכות לקדם פתרונות מעוצבים, מחוספספים משהו וורסטילים לכל המשפחה. אחרי שחשפה את גרסת הקרוסאובר לקליאו, יצרנית הרכב רנו תשיק בתערוכת ז'נבה גרסת כאילו שטח למוביל הנוסעים הקומפקטי סניק, עם פרצוף חדש, מרווח גחון, מיגונים קלים ומנוע טורבו קטן נפח וחסכוני; הכירו את הסניק אקסמוד.

האקסמוד איננו יורש ישיר ל-RX שהוצג לפני למעלה מ-12 שנים, כי אם הכלאה שמחברת בין מיניוואן קומפקטי לקרוסאובר עם אוריינטציה ממוקדת יותר למשפחה, קרי יותר שימושיות ופחות יכולת עבירות של ממש. רנו פיתחה את הדגם על פי הקונספטים שקדמו לקליאו החדשה, ועל כן לובש מלתחה שמאופיינת בחרטום החדש ובשבכה בולטת במרכזה היהלום המסורתי.

מרווח הגחון של האקסמוד צמח בכמה סנטימטרים בודדים, ואם לשפוט לפי המראה החיצוני רנו בחרה בדיפונים חיצוניים שמזכירים את דגמי 'אולראוד' של אודי, עם מיגון אפרפר וחלק אחורי מוגבה קלות להגנה על המפלט. בתא הנוסעים אין הרבה שינויים לעומת הסניק הסטנדרטי, אולם תהיינה תוספות בערכת הבידור כגון מערכת תקשורת חכמה ואופציות למושבי אלקנטרה, דוושות מוכספות ועוד.

מבחינה טכנולוגית, האקסמוד יזכה לחנוך את מערכת ה-EGTC, או Extended Grip traction control. בקרה זו מאפשרת בחירה סלקטיבית בין שלושה מצבי ניהוג בשטח על בסיס הנעה קדמית בלבד: כורכר, בוץ ושלג. רנו שידכה למערכת מנוע בנזין טורבו בנפח 1.2 ל' עם 130 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה.

כמו כל סוללת החשיפות בחודשים אלה, רנו תחשוף את אקסמוד בתערוכת הרכב בז'נבה לצד הקאפטור המבוסס על הקליאו החדשה. במסגרת האירועים, תהיה זו גם הופעה ראשונה למתיחת הפנים המלאה של כל משפחת רנו לשנים הקרובות. אלינו יגיע הדגם בהמשך 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully