וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זולה יכולה להיות פיאט משפחתית?

פיאט תקים תת מותג, במסגרתו תבנה מכוניות משפחתיות מוזלות מחיר כדי להגדיל את הכנסות החברה ולהתחרות בדאצ'יה הרומנית תחת אחזקת רנו. בדרך אלינו?

מאז ומעולם ייצרה פיאט מכוניות זולות, אולם נוכח שיתוף הכוחות הכלכלי עם קרייזלר האמריקנית מחפשת החברה אפיקים חדשים כדי לחזק את המותגים באירופה והמזרח הרחוק. הפתרון? מותג חדש וזול תחת הרובד הבסיסי, שיפיק מכוניות נגישות ועממיות.

את הדברים הללו אישר לאחרונה היו"ר סרגיו מרקיונה במסגרת פיתוח והסברים על ההתכנות של החברה לשנים הקרובות. "אנו תוהים אם יש מרווח להשקת מותג מוזל, כמו דאצ'יה של רנו בעולמה של פיאט".

עד כה, נמנעה פיאט מלהצהיר על כך באופן רשמי בשל עלויות הייצור הכרוכות במיזם בסדר גודל כזה, אך מרקיונה טוען שניתן יהיה להגיע לרווחיות אם עלותה של המכונית תעמוד על כ-7,500 יורו (כ-40 אלף שקלים לפני מס) בהנחה שתורכב באירופה ותופץ ביבשת במספר גדול של שלוחות.

פיאט בוחנת בימים אלה כותר מתאים לתת-המותג, ואחד הרעיונות שעלה הוא השם "אינצ'ונטי'. המותג שהחל את דרכו בייצור קטנועים, נרכש על ידי פיאט ב-1990 וייצר מכונית קטנטנה המבוססת על המוריס מיני, תחת עיצוב איטלקי קלאסי של סדנת ברטונה המפורסמת.

עוד מחדד מרקיונה, כי במידה ואכן יושק המותג, חברת פיאט תקדם את המותגים הרגילים שלה ותשפר את איכותם וביצועיהם בהתאם לרף הנדרש בקבוצות הרלוונטיות. "אחרי שפיאט תעלה מדרגה, נבחן איך בדיוק מייצרים את המקום למותג המוזל ומשווקים אותו כך שיצליח בשווקים החשובים".

תאריך ההשקה אינו ידוע כמובן, אך בפיאט-קרייזלר לא יישבו בחיבוק יידים זמן רב נוכח שפל המכירות שחווה השוק האירופאי בשנה האחרונה. חשוב לציין כי בעבר, שיווקה היבואנית לישראל סמל"ת מכונית סופר מיני עולם שלישי בארץ בשם פאליו שנחלה כשלון.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully