וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו 4C במהדורה מוגבלת

מכונית הספורט קופה של אלפא רומיאו שמיועדת לשיווק בישראל תוגבל ל-1,000 עותקים בלבד. תקבל את מנועי הג'ולייטה על גרסאות תלתן ירוק מחוזקות. המחיר, עד 60 אלף יורו

בשורה מאכזבת, קלות, למי שתכנן להניח ידיו על פנטזיה איטלקית. פיאט, בעלת השליטה באלפא רומיאו, הודיעה כי מכונית הספורט החדשה אלפא 4C תיוצר במכסה מוגבלת ייצור של עד 1,000 עותקים, כאשר רובם יפוצלו בין אירופה, יפן וארה"ב שממתינה להזניק את המותג האיטלקי מחדש לאחר היעדרות ממושכת.

אלפא רומיאו סיפרה לכלי-התקשורת בארה"ב כי המכירות הן לדגם הקופה והן לרודסטר, אולם לא ברור כמה תיוצרנה לכל מרכב וגרסה.

שתי המכוניות האיטלקיות תצוידנה במנועים שיגיעו ישירות מאלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק. המנועים יהיו בנפח 1.7 ל' טורבו בתפוקה מרבית של 235 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים כפולת מצמד. זו תאיץ את המכונית ל-100 קמ"ש בפרק זמן של כ-5 שניות ועד מהירות מירבית של 250 קמ"ש. גרסה נוספת שנמצאת על הפרק היא "סטרדלה" תחרותית, ולזו הספק של 280 כ"ס ממנה יפיקו דגם מסלול מהוקצע.

עד כה, כל הדגמים שעלו לבכורות בתערוכות רכב בינלאומיות לא היו שונים מצילומי הריגול שהתפרסמו ברשת בחודשים האחרונים. בהתחשב בכך שה-4C נודדת כבר כמעט שלוש שנים בין דוכן כזה לאחר, זהו אישור לכך שלא בוצעו בה שינויים מרחיקי לכת והיא תישא את העיצוב המקורי (ראה תמונות), ללא הפתעות מיוחדות.

לפי הלו"ז שהתפרסם בפיאט, ה-4C תשווק כבר במחצית השנייה של השנה בשוויץ מייד לאחר סגירת תערוכת ז'נבה. המחירים, ינועו בין 57 אלף יורו ל-65 אלף יורו (עד 350 אלף שקלים לפני מס), מותנה כמובן באבזור ובגרסה הנבחרת. בשבועות הקרובים, אלפא תפרסם את המפרטים המלאים של המכונית.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully