וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחרייך פורד, הונדה תחשוף סיוויק סטיישן

לצד גרסת ייצור סופית של ה-NSX הספורטיבית, הונדה תציג שוב מרכב סטיישן שימושי למשפחתית הפופולארית סיוויק. תציע תא מטען בנפח 470 ל' ומנועים קומפקטיים וחסכוניים

הונדה חשפה איור ראשון ורשמי של גרסת הסטיישן להונדה סיוויק החדשה שתקרא תיגר על פורד פוקוס טורר, יונדאי i30 CW ודומותיהן. החברה היפנית מאותת שבכוונתה לכבוש נתח שוק נוסף ומבוקש באירופה עם גרסה זו, כאשר היא תתבסס על עיצוב ספורטיבי, מנועי בנזין וחטיבות סולר חיוניות ליבשת.

הסיוויק סטיישן תחבור הן ל-NSX והן ל-CR-V שיוצגו בתערוכת ז'נבה, אולם מבחינת הזרם העממי, תהיה זו בכורה ראשונה למרכב השימושי בסדרת הסיוויק המודרנית מזה שנים ארוכות. היא תבוסס על גרסת הסדאן כאמור, אך תזכה לתוספות במימד האורך, הרוחב וכן מצהירה הונדה על נפח תא מטען של יותר מ-470 ל' ללא קיפול מושבים בשורה השנייה. לשם השוואה, לפוקוס טורר כ-476 ל', כך שתהיה זו תחרות מעניינת בין השתיים.

הונדה סיוויק סטיישן. אתר יצרן
הונדה סיוויק סטיישן/אתר יצרן

המנועים של הסיוויק סטיישן יגיעו ישירות מדגמי הסדאן וההצ'בק. משמע, יחידות 1.8 עם 142 כ"ס ל' ו-1.4 ל', יחד עם מנוע סולר חדש ודל פליטת זיהום אוויר בנפח 1.6 ל' משודך לתיבת ששה הילוכים ידנית. המנוע הבכיר בגרסת הסטיישן יהיה בנפח 2.2 ל' טורבו-דיזל כפי שקיים ברכב הפנאי CR-V. פרטים טכניים נוספים תחשוף הונדה במסגרת התערוכה.

לפי שעה, כך מסתמן, טרם הכריזה רשמית הונדה איזה כותר תישא מכונית הסטיישן החדשה, אך יש מי שמעריכים שהמיתוג 'אירודק' יחזור לשירותיה של החברה היפנית. השיווק של המכונית מכל מקום יחל לאחר תערוכת ז'נבה, והיא תורכב במפעל הבריטי של הונדה בסויינדון. טרם ידוע מתי תגיע לישראל.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully