וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב הפנאי החדש של סוזוקי מתקרב

סוזוקי חושפת תמונה ראשונה של הקרוסאובר S קרוס הקומפקטי. יצויד בהנעה כפולה ומידות גדולות עם יכולת אחסון ושינוע ברמה תחרותית לסגמנט

למרות שסוזוקי הציגה קונספט קרוב לגרסת ייצור של ה-S קרוס החדש בתערוכת פריס אשתקד, תהיה זו תערוכת ז'נבה שתשיק את הדגם במלואו על כל ההיבטים הטכנולוגיים, כולל המנועים והיעדים שהחברה היפנית מתכננת לרכב הקומפקטי והחשוב הזה.

ה-S קרוס יבוסס על פלטפורמה שתישא אותו על בסיס גלגלים בגודל 2.6 מ', אורך של 1.6 מ' ורוחב מרשים למדיי של 1.8 מ'. בסוזוקי מבטיחים שבקבוצת ה-C של הקרוסאוברים הקומפקטיים, בגזרת סקודה יטי הוא יהיה בעל יכולת אחסון גבוהה מאוד, בכלל זה תא מטען שימושי, נגיש ויעיל - עם מרווחים נדיבים לכל חמישה הנוסעים שיאכלס בקרביו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחידות ההינע של ה-S קרוס אינן ידועות בשלב זה, אולם בסוזוקי סביר שיעשו שימוש במנועים מוכרים מסדרות המשפחה בתפוקות שנעות בין 100 ל-150 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות המשרתות את SX4. הרכב יוזנק כבר בתחילה הן עם הנעה קדמית והן עם הנעה כפולה ויקבלת תמיכה ביכולת שטח גבולית (מרווח גחון שימושי) שתתאים בעיקר לשבילים קלים.

בעיצובו החיצוני, ניתן לראות רמזים דקים לשפת העיצוב המתגבשת בסוזוקי לשנים הבאות. את תמונת תא הנוסעים יחד עם שאר מכלליו המלאים תפרסם החברה בעוד פחות מחודש כשתפתח תערוכת הרכב בז'נבה ב-5 במרץ.

תהיה זו תוספת חשובה לסוזוקי שחיפשה בשנים האחרונות פתרון לסגמנט הקומפקטי לצידו של הגרנד ויטרה הוותיק. לאחר השקתו נדע מתי ינדוד גם לחופי ישראל.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully