וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אדם משחק אותה קשוח

אופל ממשיכה לחזק את המיני היוקרתית אדם, ותציג לו גרסת פנאי ספורטיבית בתערוכת הרכב בז'נבה עם גג נפתח חלקית והרבה קישוטים אטרקטייבים. זן חדש?

אופל/ווקסהול מניחה הרבה משקל על כתפיו של אדם, רכב המיני של שמו של מייסד החברה. לא חלפו הרבה חודשים מאז היא השיקה אותה רשמית באירופה ומייד לאחר מכן דיווחה כי תיוצר לו גרסת ספורט חביבה וכן השיקה לאחרונה מהדורת ראלי תחרותית. כעת, עם הסמיכות לתערוכת ז'נבה מפיצה אופל איורים לגרסת פנאי קטנה עם גג-נפתח, שתתחרה בסיטרואן DS3 קבריולה ופיאט 500.

לקונספט קוראים באופל 'רוקס', ועל פי השרטוטים של היצרנית הגרמנית הוא בהחלט נראה מצודד ומושך לעין. אופל טוענת שרוקס יהווה שילוב של כמה כלי-רכב ביחד, ולמעשה עשוי לייסד קטגוריה חדשה של מכוניות מיני אורבאניות שפוזלות לשטח עם מאפיינים אופנתיים בתא הנוסעים.

המידות של אדם רוקס תהיינה גדולות מהגרסה הרגילה, כולל הגבהה בכמה סנטימטרים, למעט אורכו שישאר על 3.7 מ'. התקרה המתקפלת מעל הראשים היא בשיטה דומה לזו בפיאט, כאשר הקורות תוחמות את המבנה ומשאירות פתח עליון חלקי עם החלונות במקומן. אופל בחרה בשיטה זו הן בשל החוזק המבני והן בשל השליטה על פס הייצור, שכן גרסת קבריולה מלאה מצריכה היערכות מקבילה ויקרה יותר.

מלקולם וורד, המעצב הבכיר באופל מאמין שהרכב יפנה לקהל צעיר שאוהב לבלות בעיר ובשטח: "נהגים אקטייבים שאוהבים להתבלט מעל השאר, יגלו שהאופל רוקס הוא פתרון מושלם", כך מציין.

הרוקס יאכלס בחזיתו מנועי טורבו קטני נפח בגרסאות 1.2 ל' ו-1.4 ל' בשידוך לתיבות ידניות ואוטומטיות. הגרסה הסטנדרטית של אופל אדם תגיע לישראל זמן לא רב לאחר תערוכת ז'נבה.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully