וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ב.מ.וו סדרה 3 GT

ב.מ.וו מציגה את הגרסה השימושית ביותר לסדרה 3 עם מראה ספורטיבי וחמישה מנועים בקנה. תוצג לראשונה בז'נבה ותגיע אלינו במחצית השנייה של השנה

ב.מ.וו סדרה 5 GT, שהייתה מבוססת על סדרה 7, הייתה מכונית משונה וחסרת זהות. עד כדי כך, שהרבה קליינטים היא לא מצאה והיא הפכה לעול כלכלי על כתפיה של ב.מ.וו שהחליטה להרחיק אותה מאור הזרקורים במהרה. לא במקומה, אלא תחתיה, מציגה עתה ב.מ.וו את גרסת ה-GT לסדרה 3 החדשה, שאולי תשנה את הדעות השליליות על המיתוג הבעייתי באופן דרמטי בזכות שילוב תכונות מסורתיות.

ה-GT, ראשי תיבות ל'גראן טוריסמו' נשנענת על פלטפורמה גדולה ושימושית של המשפחתית הגדולה, ותציע בין היתר נפח תא מטען של 520 ל' (480 ל' בסדאן) ועד 1,600 ל' בקיפול המושבים בשורה השנייה. מבנה הה'צבק התפוח משהו מסתיר מאחריו מידות מרשימות לצד גרסת הסטיישן הרגילה. זה מתחיל עם אורך של 4.82 מ', רוחב של 1.82 מ, גובהה נישא ל-1.48 מ' ובסיס הגלגלים צמח ביותר מעשרה סנטימטרים ומתייצב על 2.92 מ'.

מלבד העיצוב השנוי במחלוקת שפקד את ה-5GT, בטח כשנוגעים במוצר חשוב כמו סדרה 3, ל-GT החדשה מאפיינים ספורטיביים שיבדלו אותה מהגרסה החלוצית. כך למשל, היא מצוידת בכנף אחורית אוטומטית שעולה במהירות מעל 110 קמ"ש ומתגברת את כוח ההצמדה בעשרות אחוזים ומתקפלת כשיורדים מתחת ל-60 קמ"ש.

בנוסף לכך, ב.מ.וו ציידה את המכונית בחישוקי ספורט ייחודיים וכן תהיה אופציה לחבילת M עם מתלי ספורט וסט אירודינאמי מודגש לביצועים, למי שרוצה לקחת את המטען והילדים לסיבוב סוער במיוחד.

בקו המנועים של ה-GT תהיינה חמש יחידות: שתיים לוגמות סולר ושלוש גרסאות בנזין. כל המנועים נשלפו כמובן מסדרה 3 כאשר הדגם הבסיסי יחל ב-140 כ"ס בדיזל, ועד 300 כ"ס בגרסת הבנזין הבכירה 335i. המנועים ישודכו לתיבות אוטומטיות עם שמונה יחסי העברה או תיבות ידניות ששה הילוכים. גרסת M תקבל גם תפעול מנופים מגלגל ההגה עם כיול ספורט ממוקד.

כל השינויים המבניים בסדרה 3 משמעותם הרבה יותר מקום לנוסעים. לא רק כושר הטעינה השתפר פלאים כי אם גם המרחקים בין השורות, המרווח לפדחות, המרפקים והחיץ בין היושבים בשתי השורות. העיצוב הפנימי נותר זהה פחות או יותר, אולם תוספות כמו הפעלת תא המטען אלקטרונית תהייינה בסביבת הנהג הקרובה.

מיבואנית ב.מ.וו לישראל דלק מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי המכונית תגיע לישראל במחצית השנייה של השנה. המחירים, טרם נקבעו.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

ב.מ.וו סדרה 3 GT. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 3 GT/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully