וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג יכולה להתחרות ביונדאי?

סאנגיונג מקווה לפתח את פלח הקרוסאוברים ותציג גרסת פנאי רעיונית מעל קורנדו שתשאף לשדוד לקוחות מיונדאי וקיה אם תגיע לייצור. המאבק בדרום קוריאה מתחמם

אם עד לפני שנתיים עמדה סאנגיונג בפני התמוטטות, הרי שמאז שיקומה הכלכלי אשתקד היא מצליחה לשדר עסקים כרגיל ועוד יותר מכך. אחרי שהחברה הציגה את היורש לרודיוס הוותיק והציבה את קורנדו במרכז הבמה, היא תחשוף בתערוכת ז'נבה רכב פנאי חדש עם עיצוב הרבה יותר מושך שיפתה לקוחות מכל הפלחים הרלוונטים.

דגם הקונספט מכונה SIV-1, מקודד לפי כל דגמי הראווה של סאנגיונג בשנים האחרונות (שלא כולם זכו לראות כביש כאמור). הוא ימוצב מעל הקרוסאובר קורנדו המודרני עם מידות קרובות לאלה של לנד רובר איווק למשל, כאשר אורכו יעמוד על 4.6 מ', רוחבו כ-1.88 מ' וגובה המכונית כ-1.65 מ'. מבחינת העיצוב החצי מוגמר, ובכן לא קשה להבחין שהושקעה מחשבה רבה ברכב, במיוחד בתכנון החלק האחורי המשווה לו הופעה יוקרתית. סאנגיונג לא פרסמה תמונות תא הנוסעים, וזאת כדי להשאיר משהו גם לפתיחת התערוכה בחודש הבא.


מחד, היצרנית הדרום קוריאנית טוענת שלרכב זה אין קשר לקונספט הקודם, XIV-1, מאחר והם מופרדים ביחס ישיר לקטגוריות. ה-SIV מתהדר בעיצוב שמכוון ישירות לדגמים מבוקשים כמו יונדאי ix35 וקיה ספורטאז. מאידך, אף לא אחד מרכבי הראווה של סאנגיונג באמת הבשיל לכדי מוצר סדרתי בסגמנט רכבי הפנאי, כך שקשה לומר בשלב זה אם ה-SIV יגיע לייצור או שמא יישאר על רצפת העריכה.

  • עוד באותו נושא:
  • סאנגיונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully