וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרדיה שווה: סיאט לאון SC

סיאט תציג בתערוכת ז'נבה מהדורת שלוש דלתות אטרקטיבית לסדרת הלאון הקומפקטית כולל על גרסאות הספורט. בישראל במחצית השנייה של השנה

סיאט חשפה לקראת תערוכת הרכב בז'נבה את גרסת ה-3 דלתות לסדרת לאון החדשה, או בשמה המלאה "סיאט לאון SC". המכונית תתייצב לצידה של גרסת ה-5 דלתות המסורתית בהמשך השנה ותגיע לישראל במחצית השנייה של 2013, כך מסרה היבואנית 'צמפיון מוטורס'.

בסיאט, כך עולה לא הסתפקו רק בהסרת שתי הדלתות והקניית מראה ספורטיבי יותר מהגרסה הרגילה. מתכנני המכונית הקפידו לא לפגוע בשימושיות של הלאון ועל כן נותר נפח תא המטען על 380 ל', בעוד בסיס הגלגלים צמח ב-3.5 סנטימטרים שלמים לטובת היושבים מאחור.

העיצוב החיצוני של הלאון החדשה איפשר למעצבים לשנות מאפיינים בהשתפלות קורת הגג, כך שכעת היא נראית קרבית יותר גם בסדרות שלא תהיינה חמושות במנועים תוקפניים במיוחד. הקיט הקוסמטי זהה וכולל חישוקי סגסוגת גדולים, נורות LED קבועות ועוד. תא הנוסעים אינו שונה מהותית מהדגם המקביל. מעצב החברה, הספרדי חורחה דיאז אמר לכלי התקשורת בבריטניה כי הרעיון מאחרי ה- SC היה לעשותה "שרירית".

מטבע הדברים בקונצרן הגרמני, כל המנועים המשרתים את הלאון הקומפקטית יעברו ישירות אל ה-SC. הדגם בתמונות מייצג גרסה דומה ל-FR הספורטיבית, אך בינתיים מסתפקת סיאט בדיווחים על מנועי 1.2 ל' 105 כ"ס ומנועי 1.4 ל' עם 140 כ"ס שייכנסו לקרביה. מהדורות דיזל משלימות את ההיצע באירופה עם רמת זיהום אוויר נמוכה.

כאמור, הלאון החדשה צפויה להגיע לישראל זמן לא רב לאחר תערוכת הרכב בז'נבה. באירופה, מעריכים כי מחירה של ה-SC ינוע בגזרת ה-16 אלף יורו, משמע כ-500 יורו מעל מהדורת ה-5 דלתות.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully