וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני על עקבים: פולקסווגן קרוס אפ!

אפ!, המיני הזעירה של פולקסווגן מצטיידת במיגונים ותיקח אתכם גם לשבילים עם גרסת פנאי קומפקטית ושימושית, קרוס אפ!

לקונצרן פולקסווגן רחב היריעה שלוש מכוניות מיני עצמאיות של חטיבות הליבה המרכזיות: אפ! (פולקסווגן), מיי (סיאט), וכן את הסיטיגו של סקודה. שלושתן מציעות פתרון זהה וחסכוני תחת מותג נפרד ונחשבות לתפוח אדמה לוהט בסגמנטים שלהן. אז מה חסר בתפריט? נכון, גרסת פנאי כמובן והראשונה להשיק אותה היא החברה האם במסגרת תערוכת ז'נבה. הכירו את קרוס אפ!.

קרוס אפ!, שגרסה מוקדמת שלה הוצגה לפני שנתיים בפרנקפורט, נועלת בודי קיט שנראה קשוח, אך למעשה מדובר בגרסה קצת יותר גבוהה וחסונה מהאפ! העירונית עם תוספות ודיפונים נגד בוץ ואבנים קטנות. בפולקסווגן מציבים אותה לצד מכוניות כמו קרוס-פולו, קרוס-גולף וקרוס-טוראן - הכלאה בין רכב קומפקטי לקרוסאובר.

הקרוס נבדלת בעיקר בסממנים הקוסמטיים שמשווים לה הופעה של כאילו שטח: מסילות גג, מיגונים בדלתות, קשתות גלגלים גדולות יותר בחיפוי שחור, ספי דלתות, פגושים שונים וכיתובים שמבחינים בינה לבין עוד מהדורת אפ! בסדרה. בפולקסווגן מציינים אגב, שרק גרסת החמש דלתות תוצע בדגם זה בשלב הנוכחי.

הקרוס תוצע באירופה עם מנוע אחד, 1.0 ל' שלושה צילינדרים בעל תפוקה של 75 כ"ס ובשידוך לתיבת חמש מהירויות ידנית. ההנעה תהיה קדמית (ללא כל בקרות תומכות) ובתא הנוסעים שהינו זהה לאפ! הרגילה, תמצאנה אותן מערכות בידור, בטיחות ועוד. מחירה בגרמניה יעמוד על 14 אלף יורו לפני מס (60 אלף שקלים).

מיבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס', נמסר לוואלה! רכב כי הגעתה של אפ! הרגילה עדיין כרוכה בסבך של בעיות תמחור מול היצרן, ואולי נראה אותה בארץ בשנה הבאה, ייתכן שלצידה של הקרוס אפ!.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully