וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ניסאן נוט החדשה

ניסאן חושפת את הדור החדש למיקרוואן הקומפקטי ניסאן נוט עם עיצוב מרוענן, תא נוסעים מרווח יותר ומנועים ידידותיים כלפי הסביבה. בכורה בז'נבה ובישראל בהמשך השנה

כשנה לאחר שניסאן חשפה את הקונספט 'אינווטישן', הקדימון למוביל קומפקטי משפחתי חדש ובעקבות הדגם לשוק היפני, היא משיקה בתערוכת ז'נבה את התוצאה הסופית מרכב הראווה, את הנוט החדשה ליבשת אירופה. המיקרוואן של ניסאן ישמור על מידותיו והפרופורציות אך יחבר הופעה חיצונית מושכת יותר גם לדור הצעיר, כחלופה מרווחת לפורד פיאסטה.

הנוט החדשה נשענת על אותה פלטפורמה משותפת למיקרה כפי שהיה בדגם הקודם, ולכן שומרת על בסיס הגלגלים (2.60 מ'), על האורך (4.1 מ') והרוחב, אך תהיה נמוכה מקודמתה במעט כדי לשוות לה הופעה פחות שמרנית. בניסאן טוענים כי ניסו לפצח את הנוסחה המאופקת של הדור הראשון, אך נראה שלמעט שינוי קל בגופי התאורה מלפנים ומאחור, זוהי פחות או יותר אותה נוט חביבה למראה.

בחזיתה של הנוט יופיעו מנועים מסדרות ג'וק וקשקאי, מיקרה וטידה ובסך הכול, שלושה מנועים שונים נתמכים במנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת). המנוע הקטן ביותר יהיה בנפח 1.2 ל' שלושה צילינדרים בעל תפוקה של 80 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-11 קג"מ החל מ-4,000 סל"ד. צריכת הדלק הממוצעת שלו תעמוד על כ-20 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן כ-109 גק"מ.

המנוע השני בסדרה יחלץ מאותו נפח, אך עם מגדש על הספק של 100 כ"ס ו-15 קג"מ החל מ-4,400 סל"ד. גרסת הדיזל היא זו המשותפת לרנו-ניסאן עם 90 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של כ-26 ק"מ לליטר. כל המנועים בסדרת הנוט החדשה ישודכו לתיבות ידניות או רציפות (CVT). ביצועים רשמיים טרם פורסמו.

כמו בעבר, תעמודנה לרשות הנוט שלוש רמות גימור שונות, משולבות בחלל פנים משודרג. רמת הבידוד השתפרה לדברי החברה בזכות שימוש בחומרים איכותיים יותר, וכן השימושיות עם נפח תא מטען שצמח בכ-20 ל' אל 300 ל' ללא קיפול השורה השנייה. מלבד זאת, לנוט מערכות בטיחות חדישות וחכמות כגון התרעה על קרבת אנשים במצלמת הראייה לאחור, שש כריות אוויר ותוספות כבקרת שיוט ובקרת מדיה משוכללת עם צג מגע בקוטר 6 אינטשים.

הנוט החדשה פותחה כדי להתרחק מעט מקבוצת המיני MPV ולפתות לקוחות מסגמנט הסופר מיני, וזאת על ידי רמת ביצועים גבוהה יותר שתבוא לידי ביטוי בחווית נהיגה משופרת בין היתר ונוחות מעודנת. את ההרכבה תעשה החברה היפנית באנגליה והיא תצא לכבישים אחרי הקיץ. אלינו צפויה להגיע מעט לאחר מכן.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ניסאן נוט 2013. אתר יצרן
ניסאן נוט 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully