וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה אוקטביה סטיישן נחשפת

סקודה חושפת את המרכב השימושי לאוקטביה החדשה. גרסת הסטיישן תציע נפח טעינה מרבי של 1,740 ל', מצויידת בסדרת המנועים המסורתית של פולקסווגן

כמה חודשים לאחר שסקודה חשפה את האוקטביה המשפחתית והחשובה, היא מחזקת את ההיצע עם בכורת מרכב הסטיישן השימושי שיוצג לראשונה במסגרת תערוכת ז'נבה. בינתיים, רק תמונה אחת בודדה הופצה לכלי-התקשורת להתרשמות ראשונית.

הבשורה הגדולה באוקטביה סטיישן תהיה יכולת הנשיאה המשופרת שלה ביחס לשנים קודמות. גרסתה הבסיסית, דור שלישי, מציעה בסיס גלגלים של 2.67 מ' ורוחב של 1.81 מ', וכן היא ארוכה יותר מהדגם היוצא בכמעט 10 סנטימטרים - ערכים שמקנים לה יתרון לא קטן בסגמנט אפילו ללא גרסת הסטיישן הפופולארית באירופה.

ולמרות זאת, גרסת האוקטביה סטיישן חשובה יותר ביבשת ולכן סקודה התאימה אותה בעיצוב ובתכונות כדי שתוכל להתעמת בקלות עם המתחרות הישירות, ביניהן מגאן סטיישן או אופל אסטרה טורר. תכנון תא הנוסעים, איפשר למהנדסים להגדיל את נפח הטעינה ולהעמיד לרשות הנוסעים 610 ל' במצב רגיל ללא קיפול המושבים ועד 1,740 ל', כלומר כמעט 170 ל' יותר מהמקבילה הה'צבקית.

סקודה אוקטביה אסטייט (סטיישן). אתר יצרן
סקודה אוקטביה אסטייט (סטיישן)/אתר יצרן

בשטח הטעינה הותקנה רצפה כפולה, מבודדת גומי עבה ועמיד עם תאי אחסון מעוגנים, כך שניתן יהיה גם לשאת ציוד קומפקטי ולא לאבד אותו כשהוא מיטלטל בחלק האחורי.


המנועים של האוקטביה סטיישן, זהים כאמור לגל המכוניות החדשות של המותג הצ'כי והחטיבות האחרות בקונצרן. הסדרה תחל עם מנועי 1.2 ל' ועד 2.0 ל' טורבו כולל הנעה כפולה בחלק מן הגרסאות הבכירות. עוד בקנה מהדורת 'גרין ליין' ידידותית לסביבה לה 89 גק"מ פליטת דו תחמוצת הפחמן. התיבות תהיינה ידניות או רובוטיות כפולות מצמד DSG.

לאוקטביה יש לציין תמיכה מכמה מערכות בטיחות חדשות: סטייה מנתיב, בקרת התנגשות (בלימה אוטומטית במהירות עירונית, כמו בדגמי המיני), שבע כריות אוויר, בקרת עירנות נהג ועוד.

האוקטביה החדשה צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה הבאה. מחיר דגם הסטיישן באירופה יעמוד על 17 אלף יורו (85 אלף שקלים לפני מס). טרם ידוע מתי תופיע כאן גרסה זו.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully