וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C3 מתחדשת

סיטרואן תציג בתערוכת ז'נבה גרסה מעודכנת של הסופר מיני הצרפתייה עם מראה משפחתי מרוענן, וקו מנועים חסכוני הכולל יחידות שלושה צילינדרים אקולוגיות

סיטרואן חשפה את מתיחת הפנים החדשה לסדרת ה-C3, מכונית הסופר מיני של היצרן הצרפתי. כמו כל רצף הבכורות של החודש האחרון, גם מהדורה זו תופיע בבכורה במסגרת תערוכת ז'נבה לצד קונצרן פיג'ו-סיטרואן שיחשוף מגוון טכנולוגיות הינע חדשניות, ביניהן יחידות מונעות באוויר דחוס כפי שדווח כאן לאחרונה.

ל-C3 תהיה זו מתיחת פנים ראשונה מאז הושק הדור השני בשנת 2009. ראשית, מערך החידושים הקוסמטיים ניכר במראה החיצוני שמקבל יחידות תאורה מודרניות – מעט משוכות לכוון הזגוגית הקדמית כולל נורות LED בשפה התחתונה, וכך גם מאחור עם תכנון שדומה יותר לסוללת הדגמים החדישה של סיטרואן בחודשים האחרונים.

במידותיה הרשמיות לא תהיינה תוספות לכאן או לשם, כך שאורכה נותר ב-3.94 מ,' רוחבה 1.73 מ' ונפח תא המטען מכיל 300 ל' של נפח אחסון. גם הקבינה לא מקבלת דגשים חדשים, ותמשיך להציע את אחת מסביבות הנהיגה המרווחת והאווריריות בהיצע (גם בשל המצאות תקרה פנורמית אורכית). אולם, לא הכול נשאר כפי שהיה. סיטרואן טוענת לעיבוי הדפנות עבור בידוד רעשים יעיל יותר מפני רעש כביש ותהודה, וכן הותקנה בקרת מיזוג עם מטהר אוויר ריחני.

גולת הכותרת ב-C3 תהיה המצאות מנועי פיור-טק חסכוניים לצד גרסאות הבנזין שנמכרות בישראל (120 כ"ס VTI). אלה מגיעים בנפח של 1 או 1.2 ל' שלושה צילינדרים בנזין, עם 70 או 82 כ"ס בשידוך לתיבות ידניות חמישה הילוכים. צריכת הדלק תנוע בסביבות 22 עד 16 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בהתאמה, ופליטת דו תחמוצת הפחמן הופחתה ב-25 אחוזים ל-99 עד 105 גק"מ. מנועי הסולר מסדרת ה-HDI יתמזגו בשוק האירופאי.

לישראל צפויה להגיע ה-C3 בהמשך השנה, לקראת אפריל-מאי, כך מסרה היבואנית לישראל דוד לובינסקי.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

סיטרואן C3 מתיחת פנים 2013. אתר יצרן
סיטרואן C3 מתיחת פנים 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully