וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס S קלאס החדשה תושק בקיץ

ספינת הדגל החדשה של מרצדס תחשף לראשונה באירוע פרטי ב-15 במאי ותשווק מייד לאחר הופעתה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר. בין החידושים, תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומרכב קופה

מרצדס S קלאס החדשה ערוכה ומוכנה לחשיפה רשמית בתערוכת פרנקפורט, כך עולה מכלי-התקשורת בגרמניה. דיימלר השלימה לאחרונה את מסכת הפיתוחים הטכנולוגיים של דגם הסדאן המרכזי, ותמשיך בחודשים הקרובים להכשיר במקביל עוד 2-3 גרסאות שונות ומרכבים חדשים שטרם מילאו את שורות הסדרה היוקרתית.

זוהי המכונית האחרונה של מרצדס המשויכת לדור החדש ולשפת העיצוב המעודכנת אחרי חשיפת ה-E קלאס. מרצדס הפיצה קדימונים בדמות שרטוטים מעורפלים של ה-S קלאס החדשה שלא מלמדים הרבה, אך מתוך הפרטים מסתמנים כמה פרטים מעניינים ובראשם, ריבוי מהדורות ותיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות (9 ג'י טרוניק).

לכאורה, תהיינה ארבע תצורות שונות ל-S קלאס החדשה. הדגם הסטנדרטי, המוביל, נחלק לגרסה רגילה וארוכת בסיס גלגלים. הדגם השני בקו ארוז במרכב קופה ארוך וספורטיבי (חלק מהיצע ה-AMG) שיחליף את ה-CL. דגם שלישי יגיע במרכב לימוזינה משוכללת שימלא את החלל שנותר אחרי התפרקות מייבאך. הדגם הרביעי, הוא בהחלט אירוע יוצא דופן: גרסת ארבע דלתות דמוית קופה עם גג נפתח, לפי קונספט שהוצג ב-2007 בתערוכת דטרויט.

המנועים של ה-S קלאס נותרו בזמן זה בגדר סימן שאלה, אולם מרצדס דיווחה בעבר על שימוש נרחב יותר במנועים היברידים קומפקטיים להפחתה בתצרוכת הדלק וזיהום האוויר, לצד שימוש במנועי טורבו-דיזל קומפקטיים. בתוך כך, אלה לא יבואו על חשבון גרסאת ה- AMG וה-S550 שתוצגנה בנובמבר.

חידוש נוסף באגף הטכנולוגי הוא תיבת הילוכים '9 ג'י טרוניק' עם תשעה הילוכים במקום שבעה. היא הותאמה לכל המנועים וכן להנעה אחורית וכפולה. הטכנולוגיה תאפשר נסיעה חסכונית יותר, נעימה ומהירות תגובה משופרת משמעותית. בעתיד, תזלוג לדגמים האחרים.

מגילת התוספות בתא הנוסעים תתחיל בשימוש בצגים כפולים בקוטר של 13 אינטש בעמדת הפיקוד והקונסולה. זאת בין היתר, במטרה לסייע לנהג לפקח על טפחי הרכב באמצעות סדרת מצלמות היקפיות המשובצות בפגושים ובדפנות. פטנט נוסף - למי שניחן באף רגיש לצחנות זיעה, הוא המצאות בקרת ה-Air Balance Package, המשחררת לאוויר חלל הפנים ניחוח מבושם.

ספינת הדגל הנוכחית של דיימלר מיוצרת קרוב ל-8 שנים וזכתה למתיחת פנים חלקית ב-2010. בעוד כשנה, תציין החברה 60 שנות S קלאס. פרטים נוספים על הדגם החדש ייחשפו במאי הקרוב כאמור.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully