וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף GTI החדשה נחשפת

הקומפקטית החמה של פולקסווגן מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו עם תפוקה של 220 כ"ס. בפעם הראשונה, קיט מקורי של החברה יתגבר אותה ל-230 כ"ס בתוספת תשלום

ממש ימים אחדים לפני פתיחת תערוכת ז'נבה חושפת פולקסווגן את הדור השביעי של המכונית האייקונית הספורטיבית, פולקסווגן גולף GTI. המכונית החדשה מבוססת כמיטב המסורת על הדגם החדש (פלטפורמה מודולארית) ועל כל האלמנטים הייחודיים של השילוש המיתולוגי (מושבים, כיתובים וכו').

בחזיתה של ה-GTI החדשה שוכן מנוע 2.0 ל' TSI בעל הספק מרבי של 220 כ"ס (211 כ"ס בדגם היוצא) ו-35.6 קג"מ. תוספת זעומה למדיי, ולכן פולקסווגן לא מסתפקת רק בכך. לראשונה בתולדות הסדרה הספורטיבית הוותיקה, הותאמה חבילת ביצועים משדרגת המזניקה את התפוקה המרבית ל-230 כ"ס, פרי פיתוח היצרן.

בשידוך לתיבת ה-DSG ששה הילוכים (ידנית אופציונאלית) וכן בזכות משקלה הנמוך בכמה עשרות קילוגרמים (1.5 טון בקירוב), תאיץ ה-GTI החדשה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות, וב-6.4 שניות עם ערכת הביצועים החדשה.

בנוסף לכך, ומאחר וה-GTI שימושית יותר מרוב מתחרותיה, פולקסווגן הפחיתה את צריכת הבנזין בכמה אחוזים. הממוצע המשולב עם תיבת הילוכים רובוטית יעמוד כעת על 15.6 ק"מ לליטר ואף פליטת דו תחמוצת הפחמן קוזזה ל-139 גק"מ.

במערכת המתלים והבלמים לא חלו כל שינויים, כך שמי שמכיר את התחושות והמשוב מהכביש יזכה למנה דומה של ביצועים לוהטים עם שלדה מכוילת היטב והיגוי עם הרבה פידבק מהכביש.

בצד הוויזואלי, אפשר לראות את אותם הסממנים הקלאסיים של דגמי ה-GTI; זה מתחיל במושבי ספורט משובצים, חישוקי 17 אינטש (ברוקלין) על גומי עבה ודביק, מפלטים כפולים מאחור, שבכה הנושאת את הכיתובים המסורתיים, וכל מערכות הבידור (מסך מגע מרכזי) בדור השביעי של הגולף. כפי שהיה בעבר, תהיינה גרסאות שלוש וחמש דלתות.

המחיר של הגולף GTI החדשה בגרמניה יעמוד על כ-30 אלף יורו (150 אלף שקלים לפני מס) ללא ערכת ביצועים (לא ידוע מחירה הרשמי). מיבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי ה-GTI בדרך לארץ, אך טרם הוחלט מועד שיווקה המדוייק בשלב זה.

פולקסווגן גולף GTI דור שבע. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI דור שבע/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully