וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות: מזראטי גראן טוריסמו סטרדלה החדשה

ז'נבה תארח דגם אלגנטי וסוער של מזראטי בסדרת דגמי גראן טוריסמו. ה-MC סטרדלה תשחרר לכביש 460 כ"ס ותעטוף את הנוסעים באווירה איטלקית מפנקת

בניגוד לעבר, אין מניעה לדבר היום על מזראטי בהקשר הישראלי, שכן היבואנית המקומית 'אוטו איטליה' מעמידה בתל-אביב את כל הדגמים של המותג האיטלקי (כמו גם את של פרארי). מסיבה זו, הופעת דגם חדש בקו דגמי גראן טוריסמו מפתח ציפייה לראות אותה כאן בכבישים, אפילו אם רק להריח אותה מרחוק.

המכונית המדוברת מכל מקום, היא ה-MC סטרדלה. הייחוד של האיטלקיה המפוארת הוא בהיותה גרסה מוסבת לכביש של המקבילה התחרותית (מזרטי טרופאו במסגרת סדרת האליפות) אך עם מקום הושבה לארבעה אנשים גדולים. עד כה כאמור, הסטרדלה הוצעה רק ב-2 מושבים במהדורות ה-GT.

מזררטי גראן טוריסמו אמ סי סטרדלה. אתר יצרן
מזררטי גראן טוריסמו אמ סי סטרדלה/אתר יצרן

תחת מכסה המנוע שלה, מאוכלסת יחידת בנזין עתירת כוח בנפח 4.7 ל' V8 עם תפוקה מרבית של 470 כ"ס בשידוך לתיבת ששה הילוכים חצי רובוטית. היא תאיץ אותה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות ועד מהירות מרבית של מעל 190 מיילים לשעה, שהם קצת יותר מ-300 קמ"ש.

החיבור הטבעי בינה לבין גרסת המסלול, מודגש היטב ביכולת ובתכונות המוטעמות לטפל באתגרים מפותלים ברמה גבוהה מרוב המכוניות של מזראטי שאינן נושאות עליהן את הכותר הספורטיבי. חטיבת המירוצים של מזרטי עורכת מגוון של ניסויים על דגמים אלה במסלול של פרארי במרנאלו כדי לעמוד בדרישת הלקוחות המנוסים בכלי-רכב עילאיים.

מזררטי גראן טוריסמו אמ סי סטרדלה. אתר יצרן
מזררטי גראן טוריסמו אמ סי סטרדלה/אתר יצרן

מבחינה חיצונית ופנימית, הסטרדלה ארוזה בחבילה מיוחדת שלא נמכרת בנפרד מגרסאות אלה. זו כוללת חישוקי 20 אינטש בלעדיים, חצאיות צד, מכסה מנוע עשוי סיבי פחם (קרבון) וכן היא נועלת בלמי 'ברמבו' משודרגים בכבדות לשיפור כושר ההאטה.

תא הנוסעים זהה לגרסת הדו-מושבית, להוציא הוספת שני מושבים נוספים. עוד מספרת מזרטי כי המכונית תיוצר במפעל הוותיק והקלאסי במודנה (מנוטי) ולא במפעל החדש בטורינו שם מורכזת המזראטי קוואטרופורטה.

המחיר, יעמוד על 110 אלף יורו (550 אלף שקלים לפני מס). על פי מדיניות היבואנית, סביר שתופיע כאן בשלב מאוחר יותר בתום הבכורה בתערוכת ז'נבה.

עוד הרבה על מזראטי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מזראטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully