וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה חושפת גרסה פתוחה ל-GT86

טויוטה חושפת קונספט טרום ייצור בדמות אחות פתוחת גג למכונית הספורט GT86 עם מראה קרבי ומזמין לביצועים לוהטים בקיץ. טויוטה: "בקרוב מאוד על הכביש"

ההצלחה המטאורית בעולם של מכונית הספורט טויוטה GT86 פתחה חלון הזדמנויות לחשוב על עוד גרסאות אפשריות ליפנית החביבה שנמכרת כאן בישראל. ואכן, לפני כמה שבועות, כשרק החלו הטפטופים הרשמיים לתערוכת ז'נבה חשפה היצרנית הגדולה באולם איור "עירום" בשם 86FT הרומז של גרסת קבריולה חדשה המבוססת על הקופה. עתה, טויוטה משיקה אותה בתערוכת ז'נבה כקונספט כמעט סופי.

טויוטה GT86 רודסטר. אתר יצרן
טויוטה GT86 רודסטר/אתר יצרן

FT86 משתמשת בכל מרכיבי הקופה, אולם הסרת התקרה משמעותה שינויים מבניים נדרשים ברכב מבחן עליו טויוטה מפתחת את גרסת הייצור בימים אלה . מרקם הגג, לטובת משקל נמוך, יהיה עשוי בד רב-שבכתי עם זגוגית קטנה וצרה בחלק האחורי שזורים דיפונים מבודדי רעש למניעת תהודות או פריצות רוח חזקות לתוך חלל הפנים. שם אגב, סידור הושבה לארבעה אנשים כמו במכונית הסגורה, כלומר מתאימה יותר לשניים בשל מוגבלות המרחב בחלק האחורי, אך אלה יגיעו בגוון לבן פנינה בלעדי לדגם זה ובקרת קונסולה בחיפוי כחלחל ותפירות צהובות להדגשת קונטרסט נאה.

טויוטה GT86 רודסטר. אתר יצרן
טויוטה GT86 רודסטר/אתר יצרן

הלב של המכונית הוא אותו מנוע 2.0 ל' בוקסר משותף לסובארו BRZ עם הספק של 200 כ"ס ושידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית (תפעול מגלגל ההגה). ביצועים רשמיים יפורסמו כאמור כאשר המכונית תקבל אישור סופי לעלות לניסויים ראשונים בחודשים הקרובים. בינתיים, אגף הספורט בטויוטה בוחן בימים אלה אם על בסיס הפופולאריות של הדגמים, ניתן יהיה להשיב לחיים מותגים כמו MR2 או טויוטה סופרה.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טויוטה GT86 רודסטר. אתר יצרן
טויוטה GT86 רודסטר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully