וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס: הלקוחות יצילו את החברה?

בטר פלייס תצא בקמפיין במסגרתו תציע תכנית רכישה עם תשלומים נוחים יותר ואפשרות החזרה בתום 36 חודשים. הלקוחות יהיו הפרזנטורים

בטר פלייס מנסים לשדר עסקים כרגיל, מכיוון שונה. החברה מפרסמת תנאים חדשים לעסקת התקשרות חדשה ברכישת מכונית חשמלית, כאשר הלקוחות הקיימים של החברה יהיו המייצגים של המהלך. חרף האכזבה הרווחת בציבור ממיזם המכונית החשמלית של בטר פלייס והפרסומים המעידים על קריסת החברה בחודשים האחרונים, בטר פלייס מנסה לרכוש מחדש את אמון הציבור. בהתאם לסקר שערכה החברה, אלה מדווחים על כך ש- 88 אחוזים מקרב רוכשי המכונית החשמלית רנו פלואנס ZE, טוענים שהיו רוכשים אחת פעם נוספת על אף הביקורת הנוקבת.

במסגרת תכנית המימון החדשה, תציע בטר פלייס את רנו פלואנס ZE ברמת גימור דינאמיק בעסקה שונה. התשלום יחל במקדמה ראשונה של 19,900 שקלים, והיתר בפריסת תשלומים חודשיים קבועים בגובה 1,900 שקלים המעניקים גם 1,000 קילומטרים נסיעה בחודש, כביכול ללא חיוב. העסקה מורכבת מחבילה כלכלית של 72 חודשים (6 שנים!), אולם ניתן לעצור את זו לאחר שלוש שנים, ולאחר מכן בכל שנה, ולהפסיק לשלם את יתרת ההלוואה.

הפלואנס ZE תוצע בעסקה זו ברמת האבזור הגבוהה הכוללת מערכת ממוחשבת הכוללת GPS וממשק מולטימדיה, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם, חיישני נסיעה לאחור, פנסי ערפל, בקרת שיוט, ריפוד משולב עור ועוד. בטר פלייס מספרים כי הלקוחות של החברה התייצבו מיוזמתם האישית לסייע לבטר פלייס להתגבר על התקופה הקשה שפוקדת אותה, ונרתמים לעמוד בחזית קמפיין חדש של החברה במסגרת תכנית מימון אטרקטיבית כדי לשקם את תדמיתה הפגועה.

במהלך 2013 תגיע לישראל גם הרנו פלואנס ZE מעודכנת (דור 2) אשר תציע טווח נסיעה ארוך יותר בין הטעינות וכן ככל הנראה גם זמן טעינה קצר יותר. אולם מבטר פלייס לא נמסר מועד הגעתה המדויק לישראל.

עוד הרבה על בטר פלייס בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully