וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: גרייט וול C10, סופר מיני סינית

חברת המזרח תחל לשווק בארץ מכונית סופר מיני סינית תוצרת גרייט וול עם מנוע 1.5 ל' בנזין ותיבת חמישה הילוכים ידנית. המחירים, החל ב-82 אלף שקלים

יבואנית מותגי גרייט וול לישראל, חברת המזרח, מודיעה כי תחל לשווק בקרוב בישראל את מכונית הסופר מיני הראשונה של המותג האסייתי, ה-C10. עד כה מכרה בישראל רכב אחד בלבד בקבוצת השטח, הטנדר סטיד.

ה-C10 היא המכונית הראשונה של גרייט וול בקבוצת הסופר מיני והיא פותחה ב-2010 גם בכותר מקביל בשם "פינום". בישראל, תמכר כ-C10 "ווליקס" ומידותיה הרשמיות מציבות אותה פחות או יותר בגודלן של המכוניות הוותיקות בקבוצה ביניהן יונדאי i20; האורך יעמוד על 3.81 מ', רוחבה 1.7 מ' ובסיס הגלגלים 2.46 מ'. משקלה של המכונית כ-1.1 טון במרכב חמש דלתות בלבד.

בחזיתה של ה-C10 מנוע בנזין בנפח 1.5 ל' המפיק 95 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-14.3 קג"מ ב-4,200 סל"ד. השידוך הוא לתיבת חמישה הילוכים ידנית. מהירותה המרבית עומדת על 175 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת כ-13 ק"מ לליטר וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות.

המכונית תצויד בארץ בחבילת אבזור רחבה: בקרת שמע מקורית, חלון גג פנורמי חשמלי, חישוקי סגסוגת , פנסי ערפל קדמיים, מראות צד עם קיפול חשמלי ועוד. בצד הבטיחותי 2 כריות אוויר, ,בקרצ יציבות, בלימה ובלמי דיסק בארבעה גלגלים. המכונית לא נבחנה במתכונת הריסוק האירופאית.

המחירים בישראל יחלו ב-82 אלף שקלים. בטווח הקרוב, כך מוסרת היבואנית (בשלב הזנקה) העלות היא 79 אלף שקלים לרוכשים הראשונים.

עוד הרבה על גרייט וול בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully