וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: טויוטה ראב 4 החדש

יבואנית טויטה החלה לשווק את הדור החדש של רכב הפנאי הקומפקטי ראב 4. הקרוסאובר מצויד במנוע 2.0 ל' עם 151 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה. המחיר, החל מ-180 אלף שקלים

'יוניון מוטורס', יבואנית טויוטה לישראל משיקה השבוע באולמות התצוגה את טויוטה ראב 4 החדש, רכב הפנאי הקומפקטי שהוצג לראשונה ב-1994 וזכה להצלחה גדולה ברחבי העולם.

הדגם החדש בישראל, דור רביעי למותג היפני, גדול מקודמו ומעוצב על פי קווי המתאר של המשפחה המעודכנת של טויוטה (וורסו, יאריס, GT86 ואוריס). הראב 4 המודרני גדול מקודמו ומציג צמיחה של כ-20 סנטימטרים באורכו, מעט יותר ברוחב ונמוך מהדור השלישי בכמה מילימטרים בודדים. גם קיבולת תא המטען הוגדלה, וזו תעמוד כעת על 500 ל', 100 ל' יותר מהראב 4 היוצא.

הכוח יגיע ממנוע אחד בסדרה: 2.0 ל' אטמוספרי בעל הספק מרבי של 151 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה (CVT). הוא יאיץ את ראב 4 ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות דרך הנעה כפולה קבועה, וישיב בממוצע כ-13.9 ק"מ לליטר בצריכת הדלק, שיפור של כחמישה אחוזים.

טויטה תשווק את הדגם בישראל בשתי רמות גימור: GLI ו-PREMIUM. בגרסה הבסיסית, כולל הקרוסאובר חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש, מערכת שמע מקורית, בלו-טות', כניסות AUX ו-USB ועוד. הגרסה הבכירה, 'פרמיום', מוסיפה את בקרת 'טויוטה טאץ', מצלמת רוורס, מראות מתקפלות, ידיות העברת הילוכים משולבות בגלגל ההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטאלית ודלת תא מטען חשמלית.

מעטפת ההגנה, בשתי המהדורות, משלבת שבע כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה. הראב 4 השיג השנה חמישה כוכבים במתכונת הריסוק המעודכנת של מבחני 'יורו נקאפ'. מערכת חלוקת העוצמה והוויסות, ה-IDDS, כוללת כעת גם מצב 'ספורט'.

המחירים, יחלו ב-180 אלף שקלים, ועד כ-200 אלף שקלים לגרסת הפרמיום המאובזרת. מיבואנית טויוטה נמסר, כי הצפי הוא למסירת 1,000 עותקים במהלך השנה הקרובה. מבחן לראב 4 יערך כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully