וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבר מוטו משיקה את מותג דאלים בישראל

12.3.2013 / 13:06

חברת הליסינג אלבר תחל לשווק את אופנועי וקטנועי דאלים בישראל. 5 דגמים יפתחו את ההיצע ויוצעו גם בעסקאות ליסינג לחברות

שוק הדו-גלגלי הקטן והתחרותי בישראל יקבל מהיום מתחרה חזק חדש - דאלים הקוריאני. את המותג תייבא לישראל חברת 'אלבר' המתמחה בשוק ציי הרכב והליסינג. צירוף מותג דאלים לאלבר יאפשר לחברה להרחיב את ההיצע ללקוחות החברה ולהגיע לשווקים חדשים שעד כה לא נכחה בו. אלבר מתכננת לנצל את מערך השיווק, המימון והמכירה של החברה לשם קידום המותג במגוון עסקאות ללקוחות. בשלב הראשון תשווק אלבר מוטו את האופנועים החדשים בפרישה ארצית של 46 מרכזי שירות ומכירה בישראל.

תאגיד דאלים חולש על מגוון תחומי ייצור, בניהם כמובן ייצור כלי דו גלגלי, חלפים עבור אודי ויגואר, תשתיות ואנרגיה. החברה שהוקמה בשנת 1093 ציינה בשנת 2012 מחזור עסקים של 7 מיליארד דולר.

ינון עמית, מנכ"ל אלבר מציין: "שוק הרכב הדו-גלגלי בישראל צפוי לחזור ולצמוח בשנים הקרובות וזאת על רקע הירידה במחירי ביטוח החובה, העלייה במחירי הדלק והצפיפות הגואה בכבישים. במסגרת זו. השילוב של מותג בינלאומי חזק ומתקדם כ- Daelim motors יחד עם ניסיונה, פרישתה הארצית ואיתנותה הפיננסית של אלבר יאפשר להערכתנו להיות חלק משמעותי בשוק צומח זה שעומד כיום על כ-4% משוק הרכב הכללי ורחוק משמעותית מעוצמתו במדינות הים התיכון באירופה. כמו כן, לצורך החדרתם ושיווקם של מוצרי המותג גייסנו צוות מוביל בראשות דייויד ווינשטיין בעל ניסיון מוטורי בתחום השיווק בפרארי ארה"ב, משה רוקח (לשעבר מנהל מותג סוזוקי) כמנהל מכירות ואמנון האן (לשעבר ימאהה, דוקאטי) טכני כמנהל השירות."

חמישה דגמים

דגמי הקטנועים והאופנועים שישווקו בתחילה בישראל נבחרו במיוחד עבור השוק הישראלי, ויגיעו עם מנועי 125 ו-250 סמ"ק עם הזרקת דלק. הראשון שבהם הוא ה-S3 Advance (SV250). קטנוע בעל הספק מנוע של 24.7 כ"ס אשר מציע גם מערכת בלימה משולבת, התנעה עם מפתח חכם (ללא סוויץ') ותא מטען נפתח חשמלית. גרסת ה-125 סמ"ק שלו תציע גם כן את האבזור החדיש, אך הספק של 12.9 כ"ס. מחיר גרסת ה-250 יעמוד על 24,946 שקל ומחיר גרסת ה-125 סמ"ק על 18,840 שקל.


ה-S1 SL125U הוא קטנוע נוסף בהיצע שיציע מנוע בהספק של 11.5 כ"ס, וממדים קטנים המתאימים לשימוש עירוני ועסקי לחברות שליחויות למשל. מחירו יעמוד על 13,840 שקל. הדגם השלישי בהיצע, הנו ה-B bone. זהו קטנוע בסיסי בעל שלדה חשופה (Bare Bone) וגם לו מנוע בהספק של 11.5 כ"ס ומערכת בלימה משולבת. מחירו יעמוד על 15,845 שקל.

הדגם החמישי בהיצע הנו גם האופנוע היחידי בו. ה-Roadwin. זהו אופנוע בסיסי, פשוט ועירום, המיועד לשימוש עירוני שמנוע ה-125 סמ"ק שלו מפיק 14.2 כ"ס ועם מכל דלק בנפח של 16 ליטר, הוא צפוי להציע טווח רכיבה גדול מאוד. מחירו יעמוד על 19,845 שקל.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

קונים אופנוע חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully