וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה ראפיד בישראל: מהפכה משפחתית?

13.3.2013 / 10:40

סקודה ראפיד, המשפחתית הבסיסית החדשה של החברה הצ'כית מושקת רשמית בישראל. המחיר, החל מ-103 אלף שקל

סקודה ראפיד הגיעה לישראל ותרחיב את יכולת התחרות של צ'מפיון מוטורס בציי הרכב, בשוק המוניות ובשוק המכוניות המשפחתיות בישראל. הראפיד החדשה תשווק בשתי רמות גימור - 'אמבישן' ו'אלגנס', ועם שלושה מנועים לבחירה.

את ההיצע תפתח גרסת ה-1.2 ליטר בנזין TSI שלה 105 כ"ס וחיבור לתיבת הילוכים ידנית. ברמת האבזור הבסיסית והיחידה ברמה זו, יעמוד מחירה על 103 אלף שקלים.

תיבת הילוכים אוטומטית ( DSG) ניתן יהיה לקבל בגרסת ה-1.4 TSI שלה 122 כ"ס. עם רמת הגימור הבסיסית ותג מחיר של 115 אלף שקלים, צפויה זו להיות הגרסה הנמכרת ביותר. רמת האבזור אלגנס תעלה כבר 119 אלף שקלים ותוסיף בקרת שיוט, בקרת אקלים וחישוקים קלים. שווי השימוש של גרסה זו יעמוד על 2,852 שקלים בחודש.

גרסת דיזל תוצע בעיקר לשוק המוניות ולזו מנוע TDI בנפח של 1.6 ליטר ולזה 105 כ"ס ו-25.4 קג"מ. יחד עם תיבה ידנית, צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן קרובה ל-25 ק"מ לליטר.

סקודה ראפיד מציעה תא נוסעים מרווח (בסיס גלגלים של 260 ס"מ) יחד עם תא מטען גדול בנפח של 530 ליטר. צריכת הדלק הממוצעת תניב על פי נתוני היצרן כ-20 ק'מ לליטר ורמת זיהום האוויר נמוכה מאוד במדד הירוק - 3.

בצ'מפיון, תולים תקוות רבות לראפיד בארץ ומצפים ל-3,000 מסירות עוד השנה בישראל, בשילוב גם ללקוחות פרטיים הזקוקים למשפחתית פונקציונלית במחיר נמוך וגם בשוק ציי הרכב.


עוד על סקודה בוואלה! רכב
קונים רכב חדש? קבלו מבחני דרכים
"לייק" אחד ואתם חברים בקבילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully