וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי פאג'רו חדש ב-2015

השקת הדור החדש של רכב השטח מיצובישי פאג'רו נדחתה בשנתיים, ואולי מעבר לכך בעקבות השלמת פרוייקטים חשובים יותר ליצרנית. רכב ראווה בסתיו הקרוב

הדור החמישי של מיצובישי פאג'רו (מונטרו בעולם, שוגון בבריטניה) יעלה לכבישים במהלך שנת 2015, כך מסתמן בעקבות דברים שנשא מפתח הפרוייקטים של החברה, רויגו נאקאו במסגרת תערוכת ז'נבה. על פי הלו"ז המקורי, הפג'ארו תוכנן לצאת לאור בשנה הקרובה.

נאקאו אמר כי הדחייה נובעת מתוך שיקולים של מיצובישי להזרים משאבים אל מיזמים עממים וחשובים יותר, בהם הנעה היברידית בכלי-רכב קטנים והבשלת מכוניות מיני עירוניות שתשמשנה את היצרנית גם בשווקים מתפתחים. באשר לשמועות על החלפתו בדגם אחר, לאלה התייחס בשלילה מוחלטת.

הפאג'רו החדש ישען על פלטפורמה ומכללים חדשים, וכן יזכה לעיצוב מודרני ובולט על פי קווי אאוטלנדר הנוכחי. זהו שדרוג מתבקש נוכח היותו מבוסס על רכב בן 14 שנים, והוא יהיה מפואר בהרבה מקודמיו כדי לפנות לפלח נוסף בקבוצת השטח. ואם כבר סלעים וכורכר, מיצובישי מבטיחה - בניגוד ליתר המתחרים, שהפאג'ארו ישמר את תכונות השטח המסורתיות שלו ויהווה תחרות לכל מקביליו. "הוא צריך להרגיש על הכביש ובשטח כמו בבית", כך מבטיח נאקאו.

בחזית, יותקנו מנועי בנזין ודיזל מסורתיים לסדרה, אך גם גרסת כלאיים עם טעינה משקע הבית נמצאת על כוונת המפתחים של רכב השטח היפני. מיצובישי השיקה לאחרונה מהדורות 'איימיב' המבוססות על אאוטלנדר בטכנולוגיית PHEV עם הספקים משולבים של עד 277 כ"ס, הנעה כפולה וטווח נסיעה של 800 קילומטרים, כך שזו בהחלט אופציה אמיתית עבורו.

קונספט ראשון של פאג'רו חדש עשוי להופיע בסתיו הקרוב במסגרת תערוכת פרנקפורט. צפו לשינויים מהותיים בעיצוב החיצוני, ואולי מעט בתפישה התדמיתית מול הקהל הקלאסי שלו - דבר שיבוא לידי ביטוי גם בעלותו הסופית לצרכן.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully