וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן: המותג ה-13 באופק?

אחרי ההכרזות על הפסקה, קונצרן פולקסווגן נערך לבצע רכישות חדשות ולצרף אליו את המותג ה-13. האם אלפא רומיאו שוב על הכוונת?

קונצרן פולקסווגן לא שולל רכישת מותגים חדשים, כך מדווחת בימים אלה סוכנות הידיעות 'רויטרס'. היצרנית מגרמניה, בבעלותה 12 מותגים, שוקלת להרחיב את שורותיה בשנה-שנתיים הקרובות, כאשר שוב מסתמן שחברת אלפא רומיאו, כפי שפורסם גם אשתקד, היא המועמדת המרכזית לחבור לקונצרן.

"כרגע אנחנו די מרוצים עם 12 המותגים שיש בארסנל, אבל תמיד נמשיך לצוד אחד רכישות חדשות ואפיקים נוספים", כך מנכ"ל הקונצרן הגרמני, מרטין ווינטרקון. "אין לנו תכניות במגירה, אולם אנחנו ערניים למה שמתחולל בעולם בכלל, ובשוק האירופאי בפרט", כך ציין בפני סוכנות הידיעות.

בשנת 2012 ביצע הקונצרן כמה מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, בהם רכישת מותג האופנועים האיטלקי דוקאטי דרך חטיבת היוקרה אודי, וכן השלמת רכישת ענקית מכוניות הספורט משטוטגרט, חברת פורשה.

יו"ר החברה, פרדיננד פייך, הינו בין הבכירים שתומכים באופן עקבי בהוספת מותג 13 ובמיוחד הביע עניין מתמשך באלפא-רומיאו, הנמצאת כיום תחת בעלות פיאט. פייך אומר שמעולם לא הוגשה בקשה רשמית לרכוש את אלפא רומיאו, שכן מקבילו בפיאט-קרייזלר, סרג'יו מרקיונה, הביע התנגדות נחרצת לוותר עליה בשנים האחרונות.

כנשאל לאחרונה שוב לגביי מידת הרלוונטיות של אלפא רומיאו, הגיב בקצרה: "אלפא רומיאו הוא מותג נהדר".

אלפא רומיאו, שחוותה על בשרה תנאי מחייה ופעולה לא קלים במסגרת חידוש קרייזלר על ידי פיאט, משווקת כיום שלוש מכוניות בלבד: ג'ולייטה, מיטו וכן את אלפא רומיאו 4C שתגיע בחודשים הקרובים לנקודות המכירה. בשלב זה בכל אופן, לא נראה שעתיד החברה יהיה טוב יותר תחת יד איטלקית, עם כל החיבה של אדוקי המותג למסורת החשובה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully