וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: העלים מס בייבוא ריינג' רובר מפואר

יבואן רכבי פאר לישראל חשוד בהעלמת מס במאות אלפי שקלים לאחר שנתפס עם מסמכים כוזבים, בהם דווח על שווי נמוך משמעותית מערכו האמיתי של הרכב

ההונאות של יבואני הרכב הפרטיים ממשיכות לככב ברשויות המס. רשות המכס באשדוד הגישה בקשה לביהמ"ש לבדוק את פעילותו של צבי רוזן, ייבואן של רכבי פאר לישראל לאחר שהתגלה לדברי סוכני המכס כי העלים מס בגובה 180 אלף שקלים.

כפי שצוין בבקשה לבית המשפט, רוזן, החשוד במעשה, מייבא לישראל מכוניות יוקרה מחו"ל ומבצע עבור לקוחותיו את כל הפעולות הנחוצות עד לנחיתת הרכב בישראל.

המקרה אירע, על פי רשויות המס, ב-27 בפברואר השנה. החשוד ניסה לייבא ארצה רכב כביש-שטח יוקרתי מסוג ריינג' רובר במהדורת 'אוטוביוגרפי' שעלותו אצל היבואן 'חברת המזרח' נאמדת ב-1.5 מיליון שקלים. מחקירה שביצעו במכס אשדוד, התברר כי זה הגיש מסמכים מזוייפים במטרה להטעות את פקידי המכס ולחמוק מתשלום מס מלא.

"עוד לפי הבקשה, בחיפוש שנערך בביתו של החשוד נמצאו מסמכים וראיות נוספים, הקושרים את החשוד לביצוע פעולות יבוא של כלי רכב נוספים, שגם לגביהם עלה חשד להגשת מסמכים כוזבים בכוונה להתחמק מתשלום מסים".

בדיון שנערך בבית המשפט נאמד מס הייבוא ממנו ניסה לחמוק בסכום כולל של 180 אלף שקלים. לדברי בית המשפט, החשוד הגיש מסמכים לפיהם ערך המכונית נמוך בהרבה מעלותו המקורית.

ביהמ"ש הורה לשחרר את החשוד בערבות, עם תנאי ערבות עצמית בסך 100 אלף שקלים, ערבות מצד ג' בסך 100 אלף שקלים ועיכוב יציאה מן הארץ. יוסי בן ישי, מנהל מכס אשדוד: "נמגר כל ניסיון של שחרור רכב ביבוא אישי, שלא בהתאם לנדרש, קרי הגשת חשבונות עם ערך העסקה האמיתי ותשלום מס אמת בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully